  • 51. Data: 2014-05-15 19:00:47
    Temat: Re: Klimatyzacja - problem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A naprawiłeś to już w końcu?

    Nie było czasu... :)

  • 52. Data: 2014-05-15 19:28:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Pisałeś cos o tym że trzyma ciśnienie, że załącza się kontrolka, nie
    > wiedzieć czemu pomyślałem że to taki sam przypadek jak z moja klimą...

    Nie wiedziec.... :)

  • 53. Data: 2014-05-15 21:21:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 May 2014 15:30:10 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >a także uzupełnił o 0.8 litra olej

    A skąd tyle się wzięło? U mnie w całym układzie jest 220ml oleju.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2014-05-15 22:27:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 19:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie wiedziec.... :)

    Nie wiedzieć...

  • 55. Data: 2014-05-15 22:29:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 21:21, jerzu pisze:

    > A skąd tyle się wzięło? U mnie w całym układzie jest 220ml oleju.

    Nie mam pojęcia. Obserwowałem pracę tego urządzenia od początku,
    "odzyskiwanie czynnika", "odzyskiwanie oleju" itp komunikaty na
    wyświetlaczu. Może to nie było "odzyskiwanie oleju", ale całkowite
    usunięcie starego i wymiana na świeży. Czynnik na pewno był uzupełniany
    od stanu 0.345kg, ale uzupełnianie oleju zaczynało się od zera.

  • 56. Data: 2014-05-16 16:37:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 May 2014 22:29:06 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Może to nie było "odzyskiwanie oleju", ale całkowite
    >usunięcie starego i wymiana na świeży.

    Tą maszyną nie wyciągniesz całego oleju z układu. Nie ma takiej
    szansy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2014-06-03 13:46:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 16:37, jerzu pisze:

    > Tą maszyną nie wyciągniesz całego oleju z układu. Nie ma takiej
    > szansy.

    Jesteś pewny? Był przeprowadzany cykl "tworzenie próżni", trwało to
    nawet dość długo, przypuszczałem że taka operacja jest w stanie
    wyciągnąć cały olej..