eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Wed, 28 Oct 2009 09:34:45 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hc8vpi$svq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <hbvqh1$irp$1@news.interia.pl> <hc18it$v31$1@news.dialog.net.pl>
    <hc1h71$l45$1@news.interia.pl> <hc22f2$cvu$1@news.dialog.net.pl>
    <hc22hd$aqc$1@news.interia.pl> <hc25al$ekr$3@news.dialog.net.pl>
    <hc4ekh$1bd$1@news.interia.pl> <hc4s51$vdl$3@news.dialog.net.pl>
    <hc75oo$ta4$1@news.interia.pl> <hc7p1i$jpa$1@news.dialog.net.pl>
    <hc7pko$t5j$1@news.onet.pl> <hc7q3j$kgf$1@news.dialog.net.pl>
    <hc7qub$un$1@news.onet.pl> <hc8re8$50d$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaim83.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1256718962 29690 83.4.220.83 (28 Oct 2009
    08:36:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 08:36:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 091027-0, 2009-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983447
    [ ukryj nagłówki ]


    >> tak samo wiem, że obecna masowa
    >> produkcja monitorów LCD nie gwarantuje 100% poprawnych pikseli.
    >
    > Dziwne, ale z fabryki wychodzą w 100% sprawne.
    >
    >> Nie bez
    >> powodu niektóre czasopisma branżowe radzą oglądać monitor przed zakupem,
    >> tudzież korzystać z prawa do 10-dniowego zwrotu. Nie wydaje mi się, aby
    >> polska ustawa konsumencka "stawała okrakiem" i wymagała, aby monitory
    >> sprowadzane do Polski były lepsze od tych dla reszty świata.
    >
    > Nie muszą być lepsze.
    > Ustawa wymaga, by spełniały swoje zadanie przez pewien okres czasu.
    > Zwłaszcza, jeśli z fabryki wychodzą w 100% sprawne.

    Skąd masz taką pewność, pracujesz na kontroli jakości? Gwarancje LG
    zawierały kiedyś zapis jakie normy spełniają matryce LCD w monitorach z
    podaniem normy ISO, norma ta w swoim zapisie dopuszcza pewną ilość martwych
    pixeli w odpowiednich strefach. Oczywiście masz czas na wymiane monitora w
    okresie chronionym przez NIEZGODNOŚĆ ale po 6-miesiącach nic z tym nie
    zrobisz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: