eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Wed, 28 Oct 2009 08:22:08 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 85
    Message-ID: <hc8re8$50d$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <hbvqh1$irp$1@news.interia.pl> <hc18it$v31$1@news.dialog.net.pl>
    <hc1h71$l45$1@news.interia.pl> <hc22f2$cvu$1@news.dialog.net.pl>
    <hc22hd$aqc$1@news.interia.pl> <hc25al$ekr$3@news.dialog.net.pl>
    <hc4ekh$1bd$1@news.interia.pl> <hc4s51$vdl$3@news.dialog.net.pl>
    <hc75oo$ta4$1@news.interia.pl> <hc7p1i$jpa$1@news.dialog.net.pl>
    <hc7pko$t5j$1@news.onet.pl> <hc7q3j$kgf$1@news.dialog.net.pl>
    <hc7qub$un$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-184-4.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1256714504 5133 87.105.184.4 (28 Oct 2009 07:21:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2009 07:21:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10.4; pl-PL; rv:1.9.3a1pre)
    Gecko/20090908 Shredder/3.1a1pre
    In-Reply-To: <hc7qub$un$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983443
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.10.09 23:07, Liwiusz pisze:
    > Pete pisze:
    >> W dniu 27.10.09 22:44, Liwiusz pisze:
    >>> Pete pisze:
    >>>
    >>>>> Skoro jednak
    >>>>> sprzedawca MUSI mieć na piśmie TWOJE oswiadczenie ze zgadzasz sie zeby
    >>>>> działało tylko 99.999% punktów , to wg tej samej zasady musi mieć
    >>>>> oświadczenie ze telefonu nie włożysz do wody...
    >>>>
    >>>> Jeśli, bez wcześniejszej umowy, może nie działać 0.001% pikseli, to co
    >>>> stoi na przeszkodzie, by również mogło nie działać 0.002%?
    >>>> A jeśli może nie działać 0.002%, to dlaczego nie może nie działać
    >>>> 0.003%.
    >>>> ...
    >>>> Jeśli może nie działać 99.999%, to dlaczego nie może nie działać 100%?
    >>>> CBDU.
    >>>
    >>>
    >>> Jeśli bez wcześniejszej umowy nie może zabraknąć 10% wody w butelce
    >>> 1,5l,
    >>
    >> Czyli wiemy, że dopuszczalny błąd w rozlewni jest mniejszy niż 10%.
    >> Ale nie wiemy o ile mniejszy...
    >>
    >>> to co stoi na przeszkodzie, by również nie mogło zabraknąć 9%?
    >>
    >> ... czyli mniejszy niż 9%...
    >>
    >>> A jeśli nie może zabraknąć 9%, to również nie może być braku 8%.
    >>
    >> ..ooo, nawet mniejszy niż 8%...
    >>> ...
    >>> Jeśli nie może zabraknąć 0,0001% wody, to również nie może zabraknąć
    >>> 0,00000001%
    >>
    >> ... a nawet taka dokładność nie wystarcza!
    >>>
    >>> Ergo: każda butelka wody jest niezgodna z umową.
    >>
    >> Z powyższego tak wynika.
    >>
    >>> CBDU?
    >>
    >> A co chciałeś tym udowodnić?
    >> Coś Ci się chyba znaczenie zaprzeczenia "nie" pomieszało i cały Twój
    >> dowód OKDR.
    >
    >
    > Chciałem udowodnić to, że każdy produkt - porównując go do ideału - jest
    > niezgodny z umową. I tak samo jak w większości butelek może być kilka
    > kropel mniej niż 1,5 litra wody,

    Nic nie stoi na przeszkodzie lać do niej 1,6l dla pewności.

    > tak samo wiem, że obecna masowa
    > produkcja monitorów LCD nie gwarantuje 100% poprawnych pikseli.

    Dziwne, ale z fabryki wychodzą w 100% sprawne.

    > Nie bez
    > powodu niektóre czasopisma branżowe radzą oglądać monitor przed zakupem,
    > tudzież korzystać z prawa do 10-dniowego zwrotu. Nie wydaje mi się, aby
    > polska ustawa konsumencka "stawała okrakiem" i wymagała, aby monitory
    > sprowadzane do Polski były lepsze od tych dla reszty świata.

    Nie muszą być lepsze.
    Ustawa wymaga, by spełniały swoje zadanie przez pewien okres czasu.
    Zwłaszcza, jeśli z fabryki wychodzą w 100% sprawne.

    >
    > Jeśli ktoś kupuje w ciemno bez zapoznania się ze światowymi standardami
    > i możliwościami produkcji, to pretensje może mieć potem tylko do siebie.

    Proooszę. Bez takich demagogii mi tu. Co mnie obchodzą światowe
    standardy. Co mnie obchodzi technologia produkcji. Jeśli producent
    wprowadza na rynek towar, to musi być on zgodny z miejscowym prawem, a
    nie "światowym".

    Jeśli nie jest w stanie spełnić tego warunku - niech sprzedaje go gdzie
    indziej.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.10.09 08:22 BaX
  • 28.10.09 08:28 BaX
  • 28.10.09 08:34 BaX
  • 28.10.09 08:33 Pete
  • 28.10.09 09:11 BaX
  • 28.10.09 16:53 ToMasz
  • 28.10.09 17:05 ToMasz
  • 28.10.09 20:37 Pete
  • 28.10.09 20:44 Pete
  • 28.10.09 20:46 Pete
  • 29.10.09 09:10 BaX
  • 29.10.09 09:19 BaX
  • 29.10.09 20:38 J.F.
  • 29.10.09 20:37 J.F.
  • 30.10.09 07:24 Pete

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: