eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-27 08:03:20
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "TGor" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c1909637-1362-461f-b36b-4fcdd3f8c5d4@x15g2000vb
    r.googlegroups.com...
    On 24 Paź, 15:11, Tomaszek <t...@j...pl> wrote:

    > W sumie dobre pytanie, ale tak jest. Podpisywałem już w życiu kilka umów
    > na abonament i na żadnej nie było nic o telefonie. Zawsze przedmiotem
    > umowy było "świadczenie usług telekomunikacyjnych" W takim przypadku
    > telefon był za kilka lub kilkanaście złotych i po zapłaceniu tejże kwoty
    > stawał się moją własnością ( najczęściej opłata była doliczana do
    > pierwszego rachunku ) Wg mnie to wygląda tak:
    > podpisując umowę na abonament zawieramy tak naprawdę dwie umowy, na
    > kupno telefonu i na usługi telefoniczne.


    Ale oczywiście pierwszy argument dla łosia: "my sprzedajemy tylko
    usługi"...

    ----------------------------------------------------
    ----

    Zastanawiam się co sąd/operator odpowiedziałby na argumentację o zawieszenie
    usług na czas naprawy urządzenia abonenckiego z powodu braku technicznych
    możliwości korzystania z usług spowodowanych awarią urządzenia dostarczanego
    przez
    operatora.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: