eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sun, 25 Oct 2009 14:00:27 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <hc1i5f$blc$1@news.onet.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl>
    <hbuu16$lo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbv1tb$27m7$1@newsread2.aster.pl>
    <hbv634$h5i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbv6vi$11vc$1@newsread2.aster.pl> <hbv768$6j8$2@news.onet.pl>
    <e...@e...googlegroups.com>
    <hc172n$f72$1@news.onet.pl> <hc176v$f97$1@news.onet.pl>
    <hc1gh7$kco$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.68.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256475632 11948 188.33.68.2 (25 Oct 2009 13:00:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 13:00:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hc1gh7$kco$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983204
    [ ukryj nagłówki ]

    ToMasz pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> tl pisze:
    >>
    >>
    >>> I odpowiedzialność opa jest do wysokości wartości faktury - często 1
    >>> pln.
    >>
    >>
    >> Ale konsument ma prawo żądać naprawy lub wymiany na nowy aparat.
    >>
    > ma prawo. ale któryś konsument dostanie do ręki ostatni istniejący na
    > świecie model. jeśli ten model zostanie uszkodzony to niema go na co
    > zamienić. wtedy konsument albo dostanie naprawiony albo kase. nawet

    Racja, ale to jest chyba bardzo mało prawdopodobny przypadek. Już na
    pewno częściej jest, że sprzedawca takiego telefonu bankrutuje i nie
    mamy do kogo zgłosić się z reklamacją.

    > jakby sprzedawca chciał mu pójść na ręke ( ale nie zrobić prezent) to
    > musiałby mieć nakaz sondowy - bo każda inna kombinacja jest niezgodna z
    ^^^^^^^
    Kolina, to Ty?

    > prawem (zastrzegam: sprzedawca moze wziać z półki każdy telefon i Dać ci
    > go "na zamiane" ale to prezent a nie biznes)

    Zgodne z prawem, zgodne.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: