eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 13:27:06
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pete pisze:
    > W dniu 24.10.09 22:22, J.F. pisze:
    >> On Sat, 24 Oct 2009 20:33:01 +0200, Pete wrote:
    >>> W dniu 24.10.09 16:26, Tomaszek pisze:
    >>>> Ale czy Ci się podoba czy nie, normy Cię obowiązują. Może Ci się to nie
    >>>> podobać ( i masz rację! ) ale taka jest norma
    >>>
    >>> W d... mam ichnie normy.
    >>> Normy producentów nie dotyczą konsumentów, choć producenci bardzo
    >>> usilnie propagują tezę, że te normy obowiązują klientów.
    >>
    >> Uwazaj, bo to moga byc normy unijne. Co jeszcze nie znaczy ze prawnie
    >> obowiazujace, choc sad moze je wziasc pod uwage. Oczywiscie najlepiej
    >> byloby gdyby producent napisal na opakowaniu "moze byc uszkodzonych do
    >> 5 pikseli".
    >
    > To, co sobie poddostawcy normują normami (nawet europejskimi), mnie jako
    > konsumenta nie musi dotyczyć.
    > Chyba, że sprzedaż wszystkiego, co ma piksele, będzie wiązało się z
    > pisemną umową na max. n badpikseli.
    w przypadku monitorów lcd do niedawna tak było, niektórzy producenci czy
    sprzedawcy za dodatkową opłatą gwarantowali wymianę takiego monitora

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: