eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 12:55:22
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    > tl pisze:
    >
    >
    >> I odpowiedzialność opa jest do wysokości wartości faktury - często 1 pln.
    >
    >
    > Ale konsument ma prawo żądać naprawy lub wymiany na nowy aparat.
    >
    ma prawo. ale któryś konsument dostanie do ręki ostatni istniejący na
    świecie model. jeśli ten model zostanie uszkodzony to niema go na co
    zamienić. wtedy konsument albo dostanie naprawiony albo kase. nawet
    jakby sprzedawca chciał mu pójść na ręke ( ale nie zrobić prezent) to
    musiałby mieć nakaz sondowy - bo każda inna kombinacja jest niezgodna z
    prawem (zastrzegam: sprzedawca moze wziać z półki każdy telefon i Dać ci
    go "na zamiane" ale to prezent a nie biznes)

    ToMasz

    PS gdybamy o tym co sie konsumentom wydaje, jak wyobraźnia wykracza
    ponad prawo, i czy da sie spełnić coś co jest niemożliwe...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: