eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-25 13:00:27
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ToMasz pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> tl pisze:
    >>
    >>
    >>> I odpowiedzialność opa jest do wysokości wartości faktury - często 1
    >>> pln.
    >>
    >>
    >> Ale konsument ma prawo żądać naprawy lub wymiany na nowy aparat.
    >>
    > ma prawo. ale któryś konsument dostanie do ręki ostatni istniejący na
    > świecie model. jeśli ten model zostanie uszkodzony to niema go na co
    > zamienić. wtedy konsument albo dostanie naprawiony albo kase. nawet

    Racja, ale to jest chyba bardzo mało prawdopodobny przypadek. Już na
    pewno częściej jest, że sprzedawca takiego telefonu bankrutuje i nie
    mamy do kogo zgłosić się z reklamacją.

    > jakby sprzedawca chciał mu pójść na ręke ( ale nie zrobić prezent) to
    > musiałby mieć nakaz sondowy - bo każda inna kombinacja jest niezgodna z
    ^^^^^^^
    Kolina, to Ty?

    > prawem (zastrzegam: sprzedawca moze wziać z półki każdy telefon i Dać ci
    > go "na zamiane" ale to prezent a nie biznes)

    Zgodne z prawem, zgodne.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: