eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Mon, 26 Oct 2009 16:32:26 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <hc4e3j$hib$2@news.interia.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <r...@4...com>
    <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl> <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
    <p...@l...org.pl> <hc1med$mk8$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com>
    <hc3neg$bnq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1256569780 17995 85.198.212.230 (26 Oct 2009 15:09:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 15:09:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    X-Authenticated-User: twitek % poczta+fm
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983302
    [ ukryj nagłówki ]

    Borafu pisze:
    > J.F. pisze:
    >> On Mon, 26 Oct 2009 09:41:15 +0100, BaX wrote:
    >>>> A jak sprzedawca informuje ze gwarancja sprawnej pracy urzadzenia
    >>>> wynosi 1 rok, to jak to rozumiec ? Ze umowa jest taka ze po 12
    >>>> miesiacach urzadzenia nikt za darmo nie naprawi ?
    >>> HP ma wszystkie gwarancje na drukarki 'domowe' na taki okres. Nikt
    >>> tego nie naprawi po tym okresie za darmo.
    >>
    >> a probowal ktos niezgodnosci po 12 miesiacach ? Co oni na to ? Bo tu
    >> jest pies pogrzebany - przepisy sa bardzo nieprecyzyjne.
    >> No chyba ze sa, i za zadne awarie sprzedawca nie odpowiada :-)
    >
    > Łojeju...
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Awaria może się przydarzyć przy całkowitej zgodności sprzętu z umową.
    > To są dwie zupełnie różne sprawy!
    >
    > Kupujesz wiertarkę, ma napisane "wbudowany udar".
    > Po 18 miesiącach chcesz użyć tego udaru i okazuje się, że nic z tego -
    > Twój egzemplarz nie ma udaru. Nieważne że gwarancja się skończyła, bo
    > kupiony przez Ciebie produkt był inny (funkcjonalnie) niż Cię
    > zapewniano. To jest niezgodność z umową i to działa przez 2 lata.
    >
    > Inny przypadek: kupujesz wiertarkę z 12 miesięczną gwarancją, używasz i
    > po 18 miesiącach wiertarka się psuje. Coś się zużyło czy wytarło.
    > Gdzie tu niezgodność z umową? Chyba nikt Ci nie obiecywał, że wiertarka
    > będzie działała aż do końca świata bez awarii, prawda?
    > Teraz gwarancja minęła - możesz ją sobie naprawić odpłatnie.
    >
    > Czy to tak trudno zrozumieć różnicę?
    niektórym tutaj - tak. tak jak "niezgodność z umową" jest dla nich 100%
    zapewnieniem idealności i bezawaryjności sprzętu. natomiast słowo
    "umowa" traci swoje encyklopedyczne znaczenie

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: