eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Sun, 25 Oct 2009 11:12:30 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 53
    Message-ID: <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    <hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
    <r...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-153-76.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1256465533 31675 78.8.153.76 (25 Oct 2009 10:12:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Oct 2009 10:12:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10.4; pl-PL; rv:1.9.3a1pre)
    Gecko/20090908 Shredder/3.1a1pre
    In-Reply-To: <r...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983195
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.10.09 22:22, J.F. pisze:
    > On Sat, 24 Oct 2009 20:33:01 +0200, Pete wrote:
    >> W dniu 24.10.09 16:26, Tomaszek pisze:
    >>> Ale czy Ci się podoba czy nie, normy Cię obowiązują. Może Ci się to nie
    >>> podobać ( i masz rację! ) ale taka jest norma
    >>
    >> W d... mam ichnie normy.
    >> Normy producentów nie dotyczą konsumentów, choć producenci bardzo
    >> usilnie propagują tezę, że te normy obowiązują klientów.
    >
    > Uwazaj, bo to moga byc normy unijne. Co jeszcze nie znaczy ze prawnie
    > obowiazujace, choc sad moze je wziasc pod uwage. Oczywiscie najlepiej
    > byloby gdyby producent napisal na opakowaniu "moze byc uszkodzonych do
    > 5 pikseli".

    To, co sobie poddostawcy normują normami (nawet europejskimi), mnie jako
    konsumenta nie musi dotyczyć.
    Chyba, że sprzedaż wszystkiego, co ma piksele, będzie wiązało się z
    pisemną umową na max. n badpikseli.

    >
    >> Mi, jako konsumentowi, towar ma działać sprawnie prze4z określony czas.
    >
    > Jaki ? i dlaczego wlasnie tyle ? :-)

    2 lata. Ustawa.

    >
    >> 1 wadliwy piksel powoduje, że towar staje się niepełnowartościowy (czy
    >> kupiłbyś telefon z bad pixelem???).
    >
    > W sumie to nie przeszkadza prawie wcale .. no ale cena musi byc nizsza
    > :-)

    Czyli możesz zwrócić się do sprzedawcy, by zapłacił ci odszkodowanie za
    każdy badpiksel.

    >
    >>>> Konia z rzędem temu, kto przy braku mechanicznych uszkodzeń
    >>>> wyświetlacza, udowodni, że martwy piksel powstał z winy konsumenta.
    >>> Ponadnormatywne wykorzystanie ekranu ( np. wyświetlanie cały czas
    >>> nieruchomego obrazka ) Taka bzdura istnieje:(
    >> W d... mam ich normy. Szczerze - to nie wierzę w taki wynik ekspertyzy.
    >
    > A kto bedzie robil ekpertyze ?
    > Pamietaj pierwsza zasade bieglego - kto za jaka ekspertyze zaplaci,
    > ten taka dostanie :-)

    A jesteś w stanie wskazać w instrukcji użytkownika zapis zabraniający ww?

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: