  • Data: 2010-10-29 18:45:44
    Temat: Re: Klej na gorąco
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > to jest część prawdy. Może być wychłodzony, może być niewychłodzony - ale
    > do gładkiej powierzchni NIGDY się nie będzie trzymał dobrze - ja np. od
    > stołu warsztatowego zawsze go oderwę

    A o jakim kleju piszesz? uniwersalnym? Używam tych pistoletów od czasu
    kiedy jeszcze nie można ich było kupić w Polsce i zawsze posiadałem
    kilka rodzajów kleju oczywiście każdy w innym pistolecie, nie znam ich
    nazw czy symboli bo kupiłem je dawno w dużej ilości z prywatnego importu
    ale jeden z nich nie daje się oderwać nawet od szkła jeśli to było przed
    klejeniem czyste i co najmniej w temperaturze pokojowej, na pierwszy
    rzut oka różni się od uniwersalnego tym, że w pistolecie podgrzany mocno
    żółknie i śmierdzi aż oczy szczypią :) Mam też klej biały który ma
    wyraźnie najwyższa temperaturę topnienia ale po wystygnięciu jest dość
    sprężysty a przy klejeniu prawie nie cieknie.