  • 1. Data: 2010-09-29 19:40:46
    Temat: Klawiatura z okienkiem do prototypu - gdzie?
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Potzrebuje zamowic 1-2 sztuki klawiatury z otworem na LCD cos w stylu
    http://horizontech.pl/galeria12.htm tylko mniej klawiszy i inaczej
    oznaczonych. Pytalem w roznych miejscach ale robia tylko wieksze serie.
    MAcie namiary na jakas firme ktora robi takie rzeczy w pojedynczych
    ilosciach??

  • 2. Data: 2010-09-29 20:01:21
    Temat: Re: Klawiatura z okienkiem do prototypu - gdzie?
    Od: "CosteC" <c...@s...pl>

> [...]
    > oznaczonych. Pytalem w roznych miejscach ale robia tylko wieksze serie.
    > MAcie namiary na jakas firme ktora robi takie rzeczy w pojedynczych

    Pisałem już :)
    http://www.jagon.pl/
    co prawda robili nam 10szt ale pewnie i 2 ci zrobią.
    Fajne tempo. Jakość ok.

    Pozdrawiam
    CosteC

  • 3. Data: 2010-09-29 20:02:41
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "CosteC" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pisałem już :)
    > http://www.jagon.pl/
    > co prawda robili nam 10szt ale pewnie i 2 ci zrobią.
    > Fajne tempo. Jakość ok.
    >
    > Pozdrawiam
    > CosteC
    Byli na liscie odpytywanych ale jeszcze nie mam odpowiedzi.
    Szukam jwiec dalej aby miec gdzie jeszcze pytac...

  • 4. Data: 2010-09-29 21:23:37
    Od: a...@p...pl

    a moze tu?

    http://www.keypol.zgora.pl/

    Jakis czas temu, robili na zamowienie z Wegier - klawiature do ZX81 !!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-09-30 05:44:05
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 23:23, a...@p...pl pisze:
    > a moze tu?
    >
    > http://www.keypol.zgora.pl/
    >
    > Jakis czas temu, robili na zamowienie z Wegier - klawiature do ZX81 !!

    keypol zrobi ale cena bedzie i tak jak przy 100szt

  • 6. Data: 2010-09-30 06:17:43
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznaczonych. Pytalem w roznych miejscach ale robia tylko wieksze serie.
    > MAcie namiary na jakas firme ktora robi takie rzeczy w pojedynczych

    http://www.frontica.pl/

    Robią w 2 tygodnie. Także pojedyncze sztuki.

    Pzdr,
    Maciek

  • 7. Data: 2010-09-30 14:20:36
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > http://www.frontica.pl/
    >
    > Robią w 2 tygodnie. Także pojedyncze sztuki.

    Niestety cena 750PLN + VAT
    przewyzsza koszt calego urzadzenia wiec trzeba cos bardziej chalupniczymi
    metodami zrobic.

  • 8. Data: 2010-09-30 17:36:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-09-29 22:01, CosteC wrote:
    > http://www.jagon.pl/
    > co prawda robili nam 10szt ale pewnie i 2 ci zrobi?.

    Możesz opisac co zrobili i za ile? Wlasnie się rozglądam za zrobieniem
    całej płyty czołowej do eurokarty (przyciski i dzira na lcd) i nie znam
    cen. Więc wystraczy tylko rzucić haslem czy wychodzi 10zł/sztuka czy
    100zł/sztuka. Żebym mial orientację czy w ogóle sie interesować.

  • 9. Data: 2010-09-30 19:28:27
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > znam cen. Więc wystraczy tylko rzucić haslem czy wychodzi 10zł/sztuka
    > czy 100zł/sztuka. Żebym mial orientację czy w ogóle sie interesować.

    http://www.lcel.com.pl/
    zrobili front foliowy do urządzenia 70 x 440mm z okienkiem na wyświetlacz
    4x40 LCD oraz klawiaturą membranową 12 przyciskową
    za ok 59zł/szt netto przy 100szt.
    --
    pzdr, j.r.

  • 10. Data: 2010-09-30 19:57:15
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > przewyzsza koszt calego urzadzenia wiec trzeba cos bardziej
    > chalupniczymi metodami zrobic.

    Robiłem kiedyś klawiatury chałupniczymi metodami. Okazało się to nawet
    dość proste i tanie. Kupiłem arkusz folii z poliwęglanu przeznaczonej do
    klawiatur. Metodą sitodruku nanieśli mi na nią napisy, rysunki itp
    (konieczna jest elastyczna farba). Przy pomocy kulki do łożyska
    wykonałem nawet przetłoczenia (można się bez nich obejść). Zrobiłem
    odpowiednią płytkę drukowaną. Na płytkę położyłem blaszki stykowe.
    Następnie klej w arkuszu i na wszytko folię z poliwęglanu.
    Jak kupowałem tą folię to znalazłem informację o takiej przeznaczonej do
    drukarek atramentowych co potencjalnie mogło wyeliminować sitodruk.
    Jednak był jakiś problem z zakupem. Poprzestałem więc na tym co było
    dostępne od ręki.

    Paweł