    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klawiatura z okienkiem do prototypu - gdzie?
    Date: Thu, 30 Sep 2010 21:57:15 +0200

    > przewyzsza koszt calego urzadzenia wiec trzeba cos bardziej
    > chalupniczymi metodami zrobic.

    Robiłem kiedyś klawiatury chałupniczymi metodami. Okazało się to nawet
    dość proste i tanie. Kupiłem arkusz folii z poliwęglanu przeznaczonej do
    klawiatur. Metodą sitodruku nanieśli mi na nią napisy, rysunki itp
    (konieczna jest elastyczna farba). Przy pomocy kulki do łożyska
    wykonałem nawet przetłoczenia (można się bez nich obejść). Zrobiłem
    odpowiednią płytkę drukowaną. Na płytkę położyłem blaszki stykowe.
    Następnie klej w arkuszu i na wszytko folię z poliwęglanu.
    Jak kupowałem tą folię to znalazłem informację o takiej przeznaczonej do
    drukarek atramentowych co potencjalnie mogło wyeliminować sitodruk.
    Jednak był jakiś problem z zakupem. Poprzestałem więc na tym co było
    dostępne od ręki.

    Paweł