  • 131. Data: 2009-10-02 13:24:24
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 15:01:18 +0200, frank drebin napisał(a):

    > Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i
    > wyprzedzające wszystko
    > inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?

    Po pierwsze jeżeli odrzucimy marketingowy bełkot przekazywany jako
    marketingowy, czyli przez wszystkich tzw. dziennikarzy pod pozorem
    obiektywnego tekstu, to pozostanie urządzenie skrywające pod nieprzeciętnie
    ładnym interfejsem (choć już przeciętnieje) dosyć przeciętny zestaw
    funkcji, dosyć przeciętną a nawet poniżej przeciętnej jakość za kompletnie
    nieprzeciętną cenę.

    Bo to jest własnie drugi problem (poza powszechnie obraźliwą dla
    inteligencji reklamą i kryptoreklamą) iPhone - w normalnej sytuacji, kiedy
    to urządzenie byłoby oferowane przez przeciętnego producenta w takiej cenie
    - nikt by tego nie kupił. Przeszłoby w zasadzie niezauważone - poza jakimiś
    niszowymi środowiskami.

    Chcąc dokonać porównania ze światem tzw. szołbiznesu, iPhone to taka Lady
    Gaga czy ta, jak jej tam.. Rutowicz.. wielki szum medialny, wiele hałasu o
    nic, jest każdej gazecie, czy zasługuje, czy nie.. jest znany(-a) z tego że
    jest znana.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 132. Data: 2009-10-02 13:30:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Taaa oczywiscie ... i pewnie dlatego w Q2 iphonow sprzedalo sie wiecej niz
    > wszystkich WM razem wzistych

    Ale my mówimy o PL, europie czy swiecie bo już sie pogubiłem?

    > To bylo rok temu .... a iphon sprzedaje sie dalej CUD panie....

    No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i
    jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

    > Oczywiscie bo Omnie nie sprzedawala moda .... nie badz hipokryta.
    > Stawianie tezy iz WM kupuja racjonalnie a iphona bo reklama jest tak
    > bzdurna ze chyba nawet sam w nia nie wierzysz.

    Halllooo, jak już Ci krew spłynie z oczu to popatrz co napisałem, ludzie
    wybierają urządzenia których tak do końca nie rozumieją, obojętnie kto je
    produkuje. Wybór podyktowany jest tym, że taka jest moda, wszyscy chcą teraz
    mieć taki jak widzą u znajomego ale to że znajomy potrafi wykorzystać , a
    kowalski już nie im przy wyborze nie przeszkadza. Byle mieć taki fajny jak
    ma ON. Do tego bardzo często pozwala im na zakup bardzo drogiego telefonu
    umowa 3 letnia więc biorą bo przecież drogi i modny. Tak to działa, ludzi
    kierujących się przy wyborze telefonu POTRZEBAMI jest niewielu. DOTYCZY TO
    WSZYSTKICH TELEFONÓW WSZYSTKICH MAREK. Telefon GSM obojętnie w jakiej
    postaci to dla wielu jest MODNY gadzet który się zmienia jak się zmienia
    moda lub zmienia model. I tyle, żadnej w tym filozofi.

  • 133. Data: 2009-10-02 13:39:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale najbardziej mnie irytuje, że są ludzie, którzy będą mi wmawiali że
    > kupiłem gówno *(tylko dlatego że oni kupili coś innego)* , choć jestem z
    > zakupu w 100% zadowolony.

    Powiedz to swojemu "koledze od iphona" który wszystkim wmawia, że WM jest do
    dupy bo jest do dupy i wszystkie urządzenia na WM sa też do dupy własnie
    dlatego że mają WM i nie są TAKIE jak iphone. Mówiąc w skrócie, wszystko co
    nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak rozwiązania z WM komuś odpowiadają
    to są do dupy bo są inne niż te w iphonie.

    Omnia to zabawka nie dziwe się że Cie zniechęciła.

  • 134. Data: 2009-10-02 13:51:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > I o to chodzi człowieku, nikt ze świadomych użytkowników nie oczekuje,
    > żeby
    > iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
    > To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów,
    > że zakupili gówno.

    Nie, póki co jeden koleś tu na grupie wmawia wszystkim, że rozwiązania z
    iphona to jedyne mające rację bytu na rynku, rewolucja którą NALEŻY
    BEZWZGLĘDNIE uznać za dominującą obojętnie czy komuś odpowiada czy nie
    odpowiada.

    > Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie
    > pracuje dwóch użytkowników htc? :)

    Każdy sobie rzepke skrobie.

  • 135. Data: 2009-10-02 16:53:10
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:

> [...]
    > skrócie, wszystko co nie jest iphonem jest do dupy. Nawet jak
    > rozwiązania z WM komuś odpowiadają to są do dupy bo są inne niż te w
    dlatego nie włączam się do dyskusji na temat wyższości OSów ani aplikacji na
    nie.
    Za to włączam się, jeżeli chodzi o przyjazność, funkcjonalność, wykonanie,
    przydatność i oczywiście głaskanie po wyraźnym ekranie.

    I zważ, że nie krytykuję htc, którego nigdy nie miałem w łapie (a nad
    niektórymi się zastanawiałem ale opinie mnie zniechęciły) tylko bronię
    iphone'a.

  • 136. Data: 2009-10-02 16:53:45
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
    > funkcjonalnosc"

    A to juz glosem nie mozesz wybrac ?

    Pozdrawiam,

  • 137. Data: 2009-10-02 17:00:34
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Lady Gaga czy ta, jak jej tam.. Rutowicz.. wielki szum medialny,
    > wiele hałasu o nic, jest każdej gazecie, czy zasługuje, czy nie..

    Cena jest z kosmosu, dlatego swojego I kupiłem prawie rocznego w cenie nowej
    omni.
    Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną
    pamięcią jako pierwszy.

    Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce
    nokia stoi wysoko?

  • 138. Data: 2009-10-02 17:07:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak już wcześniej napisałem, naczytawszy się negatywów o Iphonie
    chciałem
    > kupić (wszystko mogącą) Omnie.

    Najtanszy smartphone ?

    > Jestem zwolennikiem
    > czegoś, co połączy kilkanaście giga mojej muzy z
    > gpsem i wifi

    > Na próbę wrzuciłem film divx.
    > Film się nie ciął ale przesunięcie sceny choćby o kilka sekund
    powodowało
    > zwiechę na 2, 3 sekundy.

    > Dwa dni później mój syn kupił sobie używanego iphona 3g ale z softem
    3.0 i
    > kilkunastoma grami, aplikacjami i filmami.
    > Po 30 minutach byłem już przekonany do zakupu.

    Fantastiko ?
    Mogles bez ograniczen uzywac swojej muzyku, GPSa i WiFi oraz odtwarzac
    Divx-y ?

    A jak juz sie obudziles to dalej to dzialalo ?
    :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 139. Data: 2009-10-02 17:11:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 19:00:34 +0200, frank drebin napisał(a):

    > Ale tak jest, kiedy wychodzi się na rynek z fajnym urządzeniem z ogromną
    > pamięcią jako pierwszy.

    To nie jest prawda - w momencie wejścia pierwszego iPhone na rynek były już
    urządzenia które mogły mieć większą pamięć, w dodatku wciąż rozszerzalną w
    razie potrzeby. iPhone musisz sprzedać i kupić droższy model.

    > Tylko czemu ludzie nie kupują n95, która też jest droga, na dodatek w Polsce
    > nokia stoi wysoko?

    tego nikt nie rozumie, tak jak nikt nie rozumie czemu wciąż najbardziej
    kultowymi autami w Banana Republic of Poland są Golf i Passat

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 140. Data: 2009-10-02 18:55:51
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    cpt. Nemo wrote:
> [...]
    >>
    > Najtanszy smartphone ?

    > Fantastiko ?
    > Mogles bez ograniczen uzywac swojej muzyku, GPSa i WiFi oraz odtwarzac

    nie mogłem bo nie był mój ale i tak nie rozumiem o co ci chodzi?

    > A jak juz sie obudziles to dalej to dzialalo ?
    > :)