    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Fri, 2 Oct 2009 15:30:20 +0200

    > Taaa oczywiscie ... i pewnie dlatego w Q2 iphonow sprzedalo sie wiecej niz
    > wszystkich WM razem wzistych

    Ale my mówimy o PL, europie czy swiecie bo już sie pogubiłem?

    > To bylo rok temu .... a iphon sprzedaje sie dalej CUD panie....

    No się sprzedaje bo zenek już ma, jego laska też to i koleżanka też chce i
    jej dzieciak itd itp. To jest właśnie "owczy pęd"

    > Oczywiscie bo Omnie nie sprzedawala moda .... nie badz hipokryta.
    > Stawianie tezy iz WM kupuja racjonalnie a iphona bo reklama jest tak
    > bzdurna ze chyba nawet sam w nia nie wierzysz.

    Halllooo, jak już Ci krew spłynie z oczu to popatrz co napisałem, ludzie
    wybierają urządzenia których tak do końca nie rozumieją, obojętnie kto je
    produkuje. Wybór podyktowany jest tym, że taka jest moda, wszyscy chcą teraz
    mieć taki jak widzą u znajomego ale to że znajomy potrafi wykorzystać , a
    kowalski już nie im przy wyborze nie przeszkadza. Byle mieć taki fajny jak
    ma ON. Do tego bardzo często pozwala im na zakup bardzo drogiego telefonu
    umowa 3 letnia więc biorą bo przecież drogi i modny. Tak to działa, ludzi
    kierujących się przy wyborze telefonu POTRZEBAMI jest niewielu. DOTYCZY TO
    WSZYSTKICH TELEFONÓW WSZYSTKICH MAREK. Telefon GSM obojętnie w jakiej
    postaci to dla wielu jest MODNY gadzet który się zmienia jak się zmienia
    moda lub zmienia model. I tyle, żadnej w tym filozofi.