  • 121. Data: 2009-10-02 10:23:09
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To jest pieprzenie.... Jesli kupuje to co modne i ma sasiadka to jak
    > iphone zaistnial skoro nikt go nie mial a firma powstala z niczego w
    > sensie produkcji telefonow. Rozjezdza ci sie filozofia.

    Mnie się nic nie rozjeżdza bo to są opinie ludzi na codzień obsługujący
    ludzi z ulicy jak i firmy. iphon był nowinką która wchodziła na rynek i
    wielu z pierwszych uzytkowników było w stanie zapłaić za nią kupe kasy tylko
    dlatego żeby go mieć jako jeden z pierwszysch zanim zenek z drugiego biurka
    będzie miał.

    > Widziales w TV reklamy iphona bo ja nie.

    A Ty nie widziałeś? Wystarczyła kilkudniowa reklama w mediach wywołana
    kolejkami ustawiającymi się pod salonami, czasami nawet "sztucznymi" albo
    próbami wywołania takiego popłochu jaki miał miejsce przed premierą w USA, u
    nas. TVN24 zrobił reklame za darmo iphonowi szukając taniej sensacji w 'niby
    kolejkach'

    > Mowimy o globalnym rynku a nie urojeniach jednego BaXa. Watek dotyczyl
    > globalnych tendencji na rynku a nie wymyslow Baxa czy Waldka.

    Czyli jednak moda, nawet tu na tej w sumie małej grupie znajdziesz kilka
    osób które chciały by mieć możliwość kupuć normalny telefon pokroju 6310i
    troche podrasowany ale nie obciążony pierdylionem badziewia jak w tym co
    obecnie leży w salonach.

  • 122. Data: 2009-10-02 10:46:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale to co robia robia lepiej :) lepiej sie na nich wybiera numer, lepiej
    > przeglada galerie i lepiej uzywa stremowanego radia.

    Najlepiej to jak trzeba wybrać numer palcem jadąc autem po mieście, o jakim
    radiu mówisz? Gdzieś coś wspominałem o radiu? Nie wydaje mi się, nikt nie ma
    czasu na takie duperele w pracy szczególnie, że mamy dostęp do TV-sat, netu
    itd.

  • 123. Data: 2009-10-02 11:00:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Przeciez tego zaden WM nie uciagnie poza Snapdragonem hehehehe.

    Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

    > Pozatym po co uzywac jakiegos pirackiego dziadowskiego kodeka skoro AVC

    I znowu skarbnica wszechwiedzy. Piracki to był Divx;)3.11, DivX i Xvid to w
    pełni legalne(ten drugi OpenSource)kodeki mpeg4 profil ASP.
    90% filmów w necie to właśnie Xvid. Ściągasz film z neta, wrzucasz w fon i
    oglądasz. Masz problemy z obcym włączasz sobie napisy.

    > jest tym czego potrzeba i co jest uniwersalne czy na iphonie czy
    > Androidzie

    A do AVC to już trzeba marnować czas na rekompresje. Kolega wyżej pisał że
    zajmuje to 20 minut czasu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 124. Data: 2009-10-02 11:02:38
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:ha4cbd$nso$1@inews.gazeta.pl:

    > Alez oczywiscie po zgubieniu 10% (dla gownianej jakosci bo GAPI)
    > lub 40% szybkosci/klatek:) a to tylko VGA
    >
    > 90.2% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GAPI / IS / WM6.1
    > 67% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GDI / IS / WM6.1

    Tobie się zdaje że WM to tylko HTC?
    Samsung Omnia na treinerze Martixa o wynikach którego pisałeś robi 160%
    i około 110% na wersji 800x480. To wystarczy do większości filmów z netu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 125. Data: 2009-10-02 11:26:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Oczywiscie ze wyniki TCPMP na pdaclub zfalszowalem. Oczywiscie ze
    niektorym 15fps w niczym nie przeszkadza ale nie zaklinaj rzczywistosci

    > I znowu skarbnica wszechwiedzy. Piracki to był Divx;)3.11, DivX i Xvid to w
    > pełni legalne(ten drugi OpenSource)kodeki mpeg4 profil ASP.

    Nie mowilem o kodeku ale o filmach nimi kodowanych

    > 90% filmów w necie to właśnie Xvid. Ściągasz film z neta, wrzucasz w fon i
    > oglądasz. Masz problemy z obcym włączasz sobie napisy.

    Ja nie kradne

  • 126. Data: 2009-10-02 11:29:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > dlatego żeby go mieć jako jeden z pierwszysch zanim zenek z drugiego biurka

    Taaa oczywiscie ... i pewnie dlatego w Q2 iphonow sprzedalo sie wiecej
    niz wszystkich WM razem wzistych

> [...]
    > nas. TVN24 zrobił reklame za darmo iphonowi szukając taniej sensacji w 'niby

    To bylo rok temu .... a iphon sprzedaje sie dalej CUD panie....

> [...]
    > troche podrasowany ale nie obciążony pierdylionem badziewia jak w tym co

    Oczywiscie bo Omnie nie sprzedawala moda .... nie badz hipokryta.
    Stawianie tezy iz WM kupuja racjonalnie a iphona bo reklama jest tak
    bzdurna ze chyba nawet sam w nia nie wierzysz.

  • 127. Data: 2009-10-02 11:54:39
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
    > funkcjonalnosc" ale widze ze jednak sprawdzenie poziomu oleju w
    > elektrowni wodnej jest bardziej kluczowe dla Kowalskiego.

    > No jasne ... bo jak iphone to "marketing i moda" a jak to samo
    > dotyczy Omnii to "nie ogarniam" zalosne.... Wejdz sobie na dowolne
    > forum "technomaniakow od WM" i zobacz jak wygladaja posty na problemy
    > setek Omniarzy ktorzy kupili sobie "bo modne i trendi" a potem
    > zasypuja forum bzdetami.
    >
    > Moze tak nie bylo ?

    Jak już wcześniej napisałem, naczytawszy się negatywów o Iphonie chciałem
    kupić (wszystko mogącą) Omnie.

    Jestem zwolennikiem jednego urządzenia w kieszeni, nawet kosztem jakości
    fotek i chciałem wreszcie czegoś, co połączy kilkanaście giga mojej muzy z
    telefonem i aparatem i gpsem i wifi i internetem. O grach nie myślałem,
    nawet nie wiedziałem że są gry tylko na iphona.

    Już miałem kupić na alledrogo ale *w ostatniej chwili* dostałem ową omnię na
    cały dzień do zabawy.
    Wszystko mnie w niej irytowało a dodatkowo dyndający rysik też nie pomagał.
    Na próbę wrzuciłem trochę muzyki (nie pamiętam wyniku próby) i film divx.
    Film się nie ciął ale przesunięcie sceny choćby o kilka sekund powodowało
    zwiechę na 2, 3 sekundy.
    Naprawdę ciężko mi było podjąć decyzję wydania 1300 zł na to coś i pod
    wieczór entuzjazm opadł do zera.

    Dwa dni później mój syn kupił sobie używanego iphona 3g ale z softem 3.0 i
    kilkunastoma grami, aplikacjami i filmami.
    Po 30 minutach byłem już przekonany do zakupu.
    I nie widzę tu "owczego pędu" a restrykcyjna polityka appla mnie irytuje.

    Ale najbardziej mnie irytuje, że są ludzie, którzy będą mi wmawiali że
    kupiłem gówno *(tylko dlatego że oni kupili coś innego)* , choć jestem z
    zakupu w 100% zadowolony.
    A naprawdę jestem człowiekiem, który nie wstydzi się przyznać do pomyłek czy
    błędów.

  • 128. Data: 2009-10-02 12:16:31
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:

> [...]
    > które mamy w firmie nie robią nic więcej niż mój HTC i HTC kumpla.
    > Odbierają połączenia, przypominaja o tereminach, czasami robią

    I o to chodzi człowieku, nikt ze świadomych użytkowników nie oczekuje, żeby
    iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
    To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów, że
    zakupili gówno.

    > Nie widze żadnej przewagi iphona nad
    > HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

    Jak to się stało, że wogóle zakupiono te dwa iphony w firmie, gdzie pracuje
    dwóch użytkowników htc? :)

  • 129. Data: 2009-10-02 12:22:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Oct 2009 14:16:31 +0200, frank drebin napisał(a):

> [...]
    > iphone robił jakieś "cuda na kiju" niczym jakiś PDA.
    > To tylko użytkownicy jakichś htc próbują przekonać użytkowników iphonów, że

    to krzyk rozpaczy rozsądku gwałconego wszechobecnymi reklamami wpającymi
    wszystkim, jakie to przełomowe i wyprzedzające wszystko inne na rynku
    urządzenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 130. Data: 2009-10-02 13:01:18
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > to krzyk rozpaczy rozsądku gwałconego wszechobecnymi reklamami
    > wpającymi wszystkim, jakie to przełomowe i wyprzedzające wszystko
    > inne na rynku urządzenie.

    Ale jeżeli odrzucimy typowy marketingowy bełkot typu :"przełomowe i
    wyprzedzające wszystko
    inne na rynku urządzenie" to znaczy że iphone to złe urządzenie?