    From: "frank drebin" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Fri, 2 Oct 2009 13:54:39 +0200

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
    > funkcjonalnosc" ale widze ze jednak sprawdzenie poziomu oleju w
    > elektrowni wodnej jest bardziej kluczowe dla Kowalskiego.

    > No jasne ... bo jak iphone to "marketing i moda" a jak to samo
    > dotyczy Omnii to "nie ogarniam" zalosne.... Wejdz sobie na dowolne
    > forum "technomaniakow od WM" i zobacz jak wygladaja posty na problemy
    > setek Omniarzy ktorzy kupili sobie "bo modne i trendi" a potem
    > zasypuja forum bzdetami.
    >
    > Moze tak nie bylo ?

    Jak już wcześniej napisałem, naczytawszy się negatywów o Iphonie chciałem
    kupić (wszystko mogącą) Omnie.

    Jestem zwolennikiem jednego urządzenia w kieszeni, nawet kosztem jakości
    fotek i chciałem wreszcie czegoś, co połączy kilkanaście giga mojej muzy z
    telefonem i aparatem i gpsem i wifi i internetem. O grach nie myślałem,
    nawet nie wiedziałem że są gry tylko na iphona.

    Już miałem kupić na alledrogo ale *w ostatniej chwili* dostałem ową omnię na
    cały dzień do zabawy.
    Wszystko mnie w niej irytowało a dodatkowo dyndający rysik też nie pomagał.
    Na próbę wrzuciłem trochę muzyki (nie pamiętam wyniku próby) i film divx.
    Film się nie ciął ale przesunięcie sceny choćby o kilka sekund powodowało
    zwiechę na 2, 3 sekundy.
    Naprawdę ciężko mi było podjąć decyzję wydania 1300 zł na to coś i pod
    wieczór entuzjazm opadł do zera.

    Dwa dni później mój syn kupił sobie używanego iphona 3g ale z softem 3.0 i
    kilkunastoma grami, aplikacjami i filmami.
    Po 30 minutach byłem już przekonany do zakupu.
    I nie widzę tu "owczego pędu" a restrykcyjna polityka appla mnie irytuje.

    Ale najbardziej mnie irytuje, że są ludzie, którzy będą mi wmawiali że
    kupiłem gówno *(tylko dlatego że oni kupili coś innego)* , choć jestem z
    zakupu w 100% zadowolony.
    A naprawdę jestem człowiekiem, który nie wstydzi się przyznać do pomyłek czy
    błędów.