  • 111. Data: 2009-10-02 07:51:05
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    > :
    >
    > No weź ja Cie prosze, jak to ma być argument za wyborem iphona jako zwykłego
    > telefonu :))))

    A ja myslalem ze "mozliwosc wybrania numeru na plazy to kluczowa
    funkcjonalnosc" ale widze ze jednak sprawdzenie poziomu oleju w
    elektrowni wodnej jest bardziej kluczowe dla Kowalskiego.

    > Nie ogarniasz o co mi chodziło ale nie ważne.

    No jasne ... bo jak iphone to "marketing i moda" a jak to samo dotyczy
    Omnii to "nie ogarniam" zalosne.... Wejdz sobie na dowolne forum
    "technomaniakow od WM" i zobacz jak wygladaja posty na problemy setek
    Omniarzy ktorzy kupili sobie "bo modne i trendi" a potem zasypuja forum
    bzdetami.

    Moze tak nie bylo ?

  • 112. Data: 2009-10-02 07:58:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "technomaniakow od WM" i zobacz jak wygladaja posty na problemy setek
    > Omniarzy ktorzy kupili sobie "bo modne i trendi" a potem zasypuja forum

    Conij się pare postów i zobacz co napisałem: "Zresztą to dotyczy ogólnie
    zakupu PDA/smartfona w miejsce telefonu."
    Ogarniasz przesłanie?

  • 113. Data: 2009-10-02 08:00:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Rozne od TomToma do iBeer ale to nie twoj interes to Kowalskiego...

    No popatrz..

    > Tak wiem na WM wszyscy zaczyna od aplikacji zmieniajacych WM w cos
    > uzywalnego z SPB Mobile Shell, TouchFlo i innych na dzien dobry :)

    Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

  • 114. Data: 2009-10-02 08:06:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdury Wasze prawisz :)
    > U mnie tylko uzywam divx lub rmvb.

    Alez oczywiscie po zgubieniu 10% (dla gownianej jakosci bo GAPI)
    lub 40% szybkosci/klatek:) a to tylko VGA

    90.2% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GAPI / IS / WM6.1
    67% / HTC Diamond / Qualcomm MSM 7201A 528 MHz / GDI / IS / WM6.1

    Alez oczywiscie wiemy ze nic innego poza Qualkozlomem HTC nie produkuje.

    > Czyli jakies egzotyczne badziewie i to jeszcze trzeba przetwarzac ?

    No oczywiscie ze divixy to format sklepowy

  • 115. Data: 2009-10-02 08:08:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ale co Ci do tego to sprawa użytkownika WM co mu odpowiada?

    Alez niech uzywa czego chce przeciez mu nei zagladam.... to wy ciagle
    macie obsesje iphona, przypominam ze moja krytyka nie dotyczyla
    aplikacji na WM tylko "architektury niestabilnosci i interfejsu".

  • 116. Data: 2009-10-02 08:10:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Conij się pare postów i zobacz co napisałem: "Zresztą to dotyczy ogólnie
    > zakupu PDA/smartfona w miejsce telefonu."
    > Ogarniasz przesłanie?

    Smartphone w miejsce telefonu jest kupowany dlatego ze jest mocniejszy
    hardwarowo. Zaprawde niewielu mysli o iphonie jako "systemie
    operacyjnym czy PDA".

    Zauwaz ze Samsung i LG wydaja juz ten sam hrdware bez WM na firmowym
    systemie bo dziala lepiej. Nie dziwi cie to dlaczego powstaje Jet czy
    Arena ?

  • 117. Data: 2009-10-02 09:06:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Smartphone w miejsce telefonu jest kupowany dlatego ze jest mocniejszy
    > hardwarowo. Zaprawde niewielu mysli o iphonie jako "systemie operacyjnym
    > czy PDA".

    Nie masz racji, większość ludzi nie ma pojęcia o "mocy hardwarowej" dla nich
    to tylko urządzenie które jest modne i ma aparat, mp3, gry itd, itp. Kupuje
    opakowanie, nie sprzęt, większość nie ma nawet pojęcia jaki w środku jest
    system. Tak kupuje telefon przysłowiowy kowalski, powie Ci to każdy PH
    dowolnej sieci. Większość ludzi kupuje to co jest rekamowane albo podsunie
    mu handlowiec/opiekun bo kowalski zdaje się na jego wiedze, on się zazwyczaj
    nie zna.

    > Zauwaz ze Samsung i LG wydaja juz ten sam hrdware bez WM na firmowym
    > systemie bo dziala lepiej. Nie dziwi cie to dlaczego powstaje Jet czy
    > Arena ?

    Nie interesują mnie wynalazki które usiłują wpasować się w modny rynek. W
    ogóle mnie nie interesuje co kupuje 100% gospodyń, zocha z gazowni cała
    reszta ludzi kupujących to co ma ich kolega/sąsiadka/szef/kochanka itd,itp.
    100% mojego sprzętu technicznego jaki kupiłem i posiadam to mój wybór i wali
    mnie co jest modne i się sprzedaje albo jest w promocji. W końcu ja z tego
    korzystam, a nie koleś z reklamy czy marketingu który nic nie wie o kliencie
    docelowym.

  • 118. Data: 2009-10-02 09:15:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Alez niech uzywa czego chce przeciez mu nei zagladam.... to wy ciagle
    > macie obsesje iphona, przypominam ze moja krytyka nie dotyczyla aplikacji
    > na WM tylko "architektury niestabilnosci i interfejsu".

    Ja nie mam problemów o których piszesz, używam WM6.1, dwa iphony które mamy
    w firmie nie robią nic więcej niż mój HTC i HTC kumpla. Odbierają
    połączenia, przypominaja o tereminach, czasami robią zdjęcia, robią za navi.
    Wsio. Nie widze żadnej przewagi iphona nad HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

  • 119. Data: 2009-10-02 09:30:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > mu handlowiec/opiekun bo kowalski zdaje się na jego wiedze, on się zazwyczaj

    To jest pieprzenie.... Jesli kupuje to co modne i ma sasiadka to jak
    iphone zaistnial skoro nikt go nie mial a firma powstala z niczego w
    sensie produkcji telefonow. Rozjezdza ci sie filozofia.

    Widziales w TV reklamy iphona bo ja nie.

> [...]
    > reszta ludzi kupujących to co ma ich kolega/sąsiadka/szef/kochanka itd,itp.

    Mowimy o globalnym rynku a nie urojeniach jednego BaXa. Watek dotyczyl
    globalnych tendencji na rynku a nie wymyslow Baxa czy Waldka.

  • 120. Data: 2009-10-02 09:31:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > Wsio. Nie widze żadnej przewagi iphona nad HTC. /mamy dwa takie i dwa takie/

    Ale to co robia robia lepiej :) lepiej sie na nich wybiera numer, lepiej
    przeglada galerie i lepiej uzywa stremowanego radia.