  • Data: 2012-05-04 23:04:17
    Temat: Re: Klawiatura USB a uruchomienie komputera
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

    Okej, dzięki wszystkim za pomoc. Ostatnio kupiłem sobie taką klawiaturę
    i nie umiałem sobie poradzić z bootowaniem. Gościu w sklepie powiedział,
    że to nie działa z USB, a ja nie miałem czasu dociekać i kupiłem PS/2.

    Jeśli komuś chce się zajrzeć, manual mojej płyty:
    http://download.gigabyte.eu/FileList/Manual/motherbo
    ard_manual_ga-m61p-
    s3_e.pdf strona 36 zapewne. Ale z tego co pamiętam, przestawiałem te
    opcje bez większego rezultatu. Aha, ważne jest dla mnie, żeby klawiatura
    włączyła komputer po wybraniu konkretnego przycisku, a nie dowolnego.

    Swoją drogą, w opinii do przejściówki USB > PS/2 na stronie komputronika
    (akurat ma 500 Internal server error...) ktoś napisał, że przejściówka
    mu była potrzebna, bo urządzenia na USB nie mają swojego przerwania i
    jego mysz ma przez to lagi. Jeśli to prawda, czy to oznacza, że Sys Rq
    pod Linuksem może mieć również z tego powodu mniejszą skuteczność?

    Marcin Kocur