    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Date: Thu, 11 Feb 2010 21:05:50 +0100
    <X...@1...0.0.1> <hl0gvu$lp8$2@news.onet.pl>
    <c...@4...com> <hl0n71$93b$1@news.onet.pl>
    <6...@4...com> <hl1l40$155$1@news.onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 20:17:13 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >ipod classic, ipod Nano i ipod shuffle nie konkuruja ze soba.

    To ktory kupic ? :-)

    >Tak samo jak Mirinda nie konkuruje z Pepsi.

    Zaraz, a skad wiesz ze jak jestem spragniony w sklepie to sie nie
    zastanawiam "Mirinda czy Pepsi".

    I lepiej zebym sie nie zastanawial zbyt dlugo, bo jeszcze zauwaze
    Fante, albo Tyskie :-)

    >Pojemnosc nie ma znaczenia bo wszystkie funkcjonuja tak samo i sa jednym
    >produktem.

    Dla ciebie moze nie ma, dla mnie ma podstawowe.
    Tak czy inaczej - ipody byly za drogie, ze zdecydowali sie
    skanibalizowac w celu zmniejszenia ceny ? Czyzby drogie sie zle
    sprzedawaly ? :-)

    >To jakbys nagle uwazal ze wielkosc butelki ma znaczenie dla
    >smaku. Obejrzyj dokladnie czym sie roznia ipody niema takiej opcji by
    >konkurowaly ze soba to sa odzielne swiaty. Roznia sie zastosowaniem,
    >fizyczna wielkoscia a nawet przeznaczeniem i technologia.

    Tym niemniej moge sie dlugo zastanawiac ktory wybrac.
    A jak za dlugo bede myslal, to wybiore cos innego, tanszego :-)

    J.