  • Data: 2010-02-11 20:25:42
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > To ktory kupic ? :-)

    Szufelka nie ma wyswietlacza nawet, Nano to malutkie tanie bdzidelko
    zas classic to wielkie krowsko z 120GB. Te produkty ze soba nie
    konkuruja ze soba w zadnym przypadku typowa synergia pozioma.

    > Zaraz, a skad wiesz ze jak jestem spragniony w sklepie to sie nie
    > zastanawiam "Mirinda czy Pepsi".

    Nie zastanawisz sie czy chcesz piwo czy mleko prawda ?

    > I lepiej zebym sie nie zastanawial zbyt dlugo, bo jeszcze zauwaze
    > Fante, albo Tyskie :-)

    Jesli idziesz do sklepu i nie wiesz czy chcesz Tyskie czy mleko to
    musisz miec straszne problemy z wyborem czegokolwiek. Fanta to akurat
    nic innego jak Mirinda tyle ze od konkurencji CC.

    > Dla ciebie moze nie ma, dla mnie ma podstawowe.
    > Tak czy inaczej - ipody byly za drogie, ze zdecydowali sie
    > skanibalizowac w celu zmniejszenia ceny ? Czyzby drogie sie zle
    > sprzedawaly ? :-)

    ipod byl jeden.... po 3 latach pamieci flash poszly na tyle w dol ze
    mozna bylo zrobic malutkiego ipoda ktory NIE KONKUROWAL z duzym.

    Taki poszerzeniem poziomym rynku przez iphoneOS
    jest wlasnie iPad. To nie jest zadna konkurencja dla iphona. Dokladnie
    tym samym byl ipod touch. Jesli ktos szukal telefonu bral iphona jesli
    zas nie chcial telefonu ale chcial iphoneOS bral ipoda Touch.

    > Tym niemniej moge sie dlugo zastanawiac ktory wybrac.
    > A jak za dlugo bede myslal, to wybiore cos innego, tanszego :-)

    ipody nie konkuruja ze soba ani cena ani mozliwosciami. Tak samo cena
    nie konkuruja cenowo 3G z 8Gb z 3GSami bo sa na innych poziomach.
    iphone 3GS jest DWA RAZY drozszy w kontrakcie od 3G. Tak samo jak ipod
    classic jest dwa razy drozszy od nano a Nano od szufelki.