  • Data: 2010-02-11 21:09:17
    Temat: Re: K?amstwa, wierutne k?amstwa, statystyki i ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Feb 2010 21:18:35 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Ktore sa robione w wielu wersjach i roznia sie obudowa.

    Owszem, ale tych linii produktowych jest znacznie wiecej niz jedna czy
    dwa ..

    >Rozne wersje to rozne firmware, rozne czesci, rozna logistyka, magazyny
    >pelne zapasow a i tak 80% nie osiaga miliona egzemplarzy. Poprostu
    >nadmierne wersjonowanie zaczyna byc klopotliwe.

    Ale co - w poprzednich latach nie bylo ? Nokia taka glupia byla przez
    poprzednie lata, czy cos sie na rynku zmienilo ?

    >O ile wiem 16GB przestano produkowac juz w kwietniu tak by na dzien
    >startu 3GS nie robila mu konkurencji. Pozatym ciezko by ja wpasowac w
    >cene skoro jest tak ze kazde podwojenie pamieci to 100USD wiec co zrobic
    >z 3G 16GB i 3GS 16GB dlatego 3G w wersji 16Gb nie ma bo nie pasuje?

    8GB to raczej 50zl, i to w detalu, na allegro :)

    Ale i tak Apple kontynuje jakis stary produkt, o ktorym dzis mozna
    rzec ze skanibalizowany :-)

    J.