-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Magic <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Kładzenie motocykla przed zderzeniem
Date: Fri, 27 Apr 2012 08:33:54 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 32
Message-ID: <jndekj$vma$1@news.icm.edu.pl>
References: <jn1r8a$770$1@node2.news.atman.pl> <jn32qn$9av$1@inews.gazeta.pl>
<jn352m$m75$1@news.icm.edu.pl> <jn3uvt$rs3$1@inews.gazeta.pl>
<jn47m7$ulu$1@news.icm.edu.pl> <jn5j0n$o2n$1@inews.gazeta.pl>
<jnarcm$ad7$1@news.task.gda.pl>
<9...@f...googlegroups.com>
<jnb35q$p2s$1@news.task.gda.pl>
<5...@g...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: apn-95-40-251-198.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1335508435 32458 95.40.251.198 (27 Apr 2012 06:33:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Apr 2012 06:33:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120420 Thunderbird/12.0
In-Reply-To: <5...@g...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:652930
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-26 12:10, Monster pisze:
> On 26 Kwi, 11:06, Marcin N<m...@o...pl> wrote:
>> W dniu 2012-04-26 11:02, Monster pisze:
>>
>>> On 26 Kwi, 08:53, Marcin N<m...@o...pl> wrote:
>>
>>>> Czy aby na pewno?
>>>> Powierzchnia tarcia bardzo się powiększa - w porównaniu do styku opon z
>>>> asfaltem. Wg mnie człowiek na asfalcie hamuje całkiem mocno. To
>>>> obserwacja z zawodów w TV, sam nie miałem jeszcze "przyjemności".
>>
>>> Powierzchnia tarcia zbytnio się nie zwiększa-nie szorujesz autem na
>>> dachu,tylko jakimś deklem,podnóżkiem etc,które to elementy
>>> zdecydowanie mają mniejszą przyczepność niż najgorsza opona.
>>> W przypadku człowieka powierzchnia się zwiększa,ale go ta przyczepność
>>> sponiewiera,no i trochę bardziej boli niż zwykłe hamowanie.*
>>
>> Mówimy o człowieku, nie o motocyklu.
>
> No to na dupie jedziesz w zasadzie na mokrym,na suchym poniewiera.W
> połowie przypadków zatrzymałem się dalej od motocykla.
Ale w drugiej połowie nie. Kiedy zaliczyliśmy z Palim szlif
synchroniczny to nawet na megaśliskim mokrym asfalcie, ubrany w śliski
jednakowoż kondon przeciwdeszczowy który się nawet nie przetarł,
zatrzymałem się dużo bliżej niż motocykl który zwiedził pod koniec
pobocze. W opisywanym na początku przypadku też było mokro, tyle że
będąc w złożeniu nie zdążyłem do końca zabrać nogi spod motocykla i
zatrzymaliśmy się razem.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=