  • 31. Data: 2009-07-29 08:30:35
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h4orfu$m32$1@news.onet.pl> Zegarmistrz wrote:

    > Pozostaje współczuć Ci, że za niezałożenie rodziny obwiniasz
    > duchownych. Pewnie powinni znaleźć Ci oblubienicę, ufundować wyprawkę
    > i wesele :-) A zakłady to chyba nie kler zamyka?

    Chyba nie o zwykly zaklad pracy chodzilo przedpiscy :)
    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 32. Data: 2009-07-29 13:02:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zegarmistrz" h4or2o$kqg$...@n...onet.pl

    > O ile wiadomo nie toczą się prace/dyskusje nad legalizacją kanibalizmu i pedofilii
    a penis w odbycie to chyba pornografia.
    > Widziałem plakat z okrutnie poranionym koniem, nawoływał do wprowadzenia zakazu
    transportu żywych zwierząt (oczywiście nawoływał
    > plakat nie koń ;-))

    Księżą, których miałem pecha spotkać w swym życiu zostali wyrzuceni
    z własnych rodzin ,,pod kościół'' z uwagi na swoja nieprzydatność
    życiową -- może rzeczywistą, a może tylko rzekomą. Być może walcząc
    z aborcją, księża pokazują, co ich spotkało w dzieciństwie, kiedy
    to nakazano im zbieranie na tacę i oddawanie rodzinie części
    tego, co zebrali -- albo zdechnięcie z głodu.

    Mnie także miano wyskrobać, ale nie wyskrobano, choć ,,rodzina''
    radziła mojej matce skrobankę, co mi od czasu do czasu ,,rodzina''
    przypomina.

    Po latach księżą (wiedząc o tym, że byłem dzieckiem niechcianym) odebrali
    mi możliwość założenia rodziny, załatwili z kurewskim profesorem, Jerzym
    Kopanią (moim byłym/ostatnim przełożonym na UwB) uniemożliwienie mi powrotu
    do pracy na uczelni, gdzie czułem się jak w domu -- niektórzy byli zdumieni
    tym stanem zadowolenia z pracy na uczelni, bo jednak uczelnie w Białymstoku
    nie należą do przytulnych miejsc.

    Tak oto w realu wygląda troska duchownych rzymskokatolickiego Kościoła o dzieci
    niechciane. :)

    Można dużo mówić o aborcji, o antyaborcji, można lać łzy, można długo rozprawiać
    (brać za przemówienie pieniądze -- duże lub ogromne) ale prawda wygląda smutnie.
    Księżą (czy duchowni w ogóle) rzymskokatolickiego Kościoła -- to mordercy. Nie
    zależy im na życiu niechcianych dzieci (gdyby zależało -- braliby te dzieci na
    swoje wychowanie, mając zakonnice, mając gosposie, mając pieniądze, mając
    zaprzyjaźnione rodziny itd.) ale na zabijaniu słabych. Być może w ten sposób
    (mordując słabych) protestują przeciwko temu, co ich spotkało w ich domach/rodzinach.

    Ja płaciłem hojnie księżom (duchownym w ogóle) gdy byłem bogaty (zanim wywrócili
    mi życie do góry nogami) ale gdy nie miałem co jeść, nie tylko mnie nie karmili
    (choć głoszą oficjalnie ,,głodnych nakarmić'') ale na dodatek zamknęli mi drogę
    do zarobkowej pracy na uczelniach, gdzie długo (i w wielu miejscach naraz)
    pracowałem.

    Można długo powtarzać, że prawdą nie są fakty, lecz to, co głosi ,,Kościół'',
    jednak ta droga (kłamstwa w imię Boga) prowadzi donikąd. Prawda jest okrutna:

    -- polscy duchowni rzymskokatoliccy (nie twierdzę, że tylko oni) to mordercy

    Rozumiem, że ludzie ci mieli trudne dzieciństwo (byli uważani przez rodziców za
    bezwartościowych, nadających się tylko do zbierania pieniędzy na tacę) ale to
    słabe usprawiedliwienie ich zbrodni.

    Podobnie widzę innych ,,obrońców'' praw dzieci nienarodzonych. O czym tu w ogóle
    rozprawiać? To jak rozprawa typu -- czy żyd jest człowiekiem, czy nie jest? Kto
    zastanawia się nad tym, czy żyd jest człowiekiem, ten już jest zbrodniarzem.
    Podobnie z obrońcami życia nienarodzonego. Ustawy o ochronie płodu są w Polsce,
    problemem nie jest złe prawo, ale złe jego wykonywanie, a u źródeł tego zła leżą
    pieniądze -- niedostatek ludzi (płacących zbyt duże podatki) i chęć zysku duchownych
    rzymskokatolickich oraz ludzi typu Marek Jurek.

    -=-

    I tu niech będzie koniec tej pseudofotograficznej rozmowy -- z mojej strony
    koniec w tym wątku. Jestem przeciwnikiem (co chyba nie budzi wątpliwości)
    zabijania ludzi (narodzonych czy nie) ale to nie znaczy, że jestem zwolennikiem
    publicznego pokazywania pokrojonych ciał ludzkich -- ludzi narodzonych czy nie.
    Taka wystawa jedynie oswaja ludzi z tymi zbrodniami. Każdy dorosły człowiek wie
    o tym, że aborcja istnieje, więc nie o to chodzi, aby powiedzieć światu o tym
    zjawisku, ale o to, aby to zjawisko jakoś ucywilizować.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-07-29 13:41:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zegarmistrz" h4orfu$m32$...@n...onet.pl

    > Pozostaje współczuć Ci, że za niezałożenie rodziny obwiniasz duchownych.
    > Pewnie powinni znaleźć Ci oblubienicę, ufundować wyprawkę i wesele :-)
    > A zakłady to chyba nie kler zamyka?

    Zdrowy na umyśle, dorosły człowiek wie o tym, że rodzinę utrzymuje mężczyzna,
    nie kobieta, bo kobieta chodzi w ciąży, rodzi, karmi, leży w połogu itd.,
    podczas gdy mężczyzna jedynie płodzi, przez co ma więcej czasu niż kobieta,
    jest bardziej dyspozycyjny od kobiety itd..

    Innymi słowy -- zdrowy na umyśle, dorosły człowiek wie o tym, że wystarczy
    mężczyźnie zamknąć drogę do zarobkowej pracy (co uczynili duchowni
    rzymskokatolickiego Kościoła ze mną) aby udaremnić mu założenie rodziny.

    Głupiec lub niedojrzały tego nie pojmuje, uważając, że wystarczy dziewczynie
    przeciągnąć ręką po cyckach, aby się z nią ożenić. (pogląd z ręką po cyckach
    należy do jednego z powszechnie znanych w Polsce księży wiadomego Kościoła)

    Juruś Kopania jest wychowankiem (jak i ja) ,,Kościoła'' i pozostaje na garnuszku
    tegoż ,,Kościoła'', dzięki czemu poważnie bierze do serca zalecenia biskupów
    z jednej strony, a z przeciwnej jest silną osobistością białostockiego (może
    i nie tylko białostockiego) środowiska akademickiego, dzięki czemu ma duży
    wpływa na opinię reszty ,,naukowców'' tego miasta, na co mi wielu z tychże
    ,,naukowców'' zwróciło uwagę podczas ostatnich kilku lat.

    Jedyna nadzieją w Bogu, czyli w kryzysie i niedostatku -- ja, lepiej przygotowany
    do trudów takiego życia, jakie być może mamy przed sobą, przetrwam, podczas gdy inni
    być może zejdą z tego świata z powodu niedostatku czy to jedzenia, czy innych dóbr
    lub po prostu nie zdołają rozwinąć się w należyty sposób.

    Niestety interwencja Boska przychodzi zbyt późno.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2009-07-29 16:58:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 15:41:24 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > podczas gdy mężczyzna jedynie płodzi, przez co ma więcej czasu niż kobieta,
    > jest bardziej dyspozycyjny od kobiety itd..

    ??

    > Innymi słowy -- zdrowy na umyśle, dorosły człowiek wie o tym, że wystarczy
    > mężczyźnie zamknąć drogę do zarobkowej pracy (co uczynili duchowni
    > rzymskokatolickiego Kościoła ze mną) aby udaremnić mu założenie rodziny.

    Tzn, co zrobili i może też: dlaczego?

  • 35. Data: 2009-07-29 17:00:41
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 15:41:24 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >podczas gdy mężczyzna jedynie płodzi, przez co ma więcej czasu niż kobieta,
    >jest bardziej dyspozycyjny od kobiety itd..

    czy w sredniowieczu uzywaja juz cyfrowych aparatow fotograficznych?
    <rs>

  • 36. Data: 2009-07-29 19:19:01
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    (...)
> [...]
    > o tym
    > zjawisku, ale o to, aby to zjawisko jakoś ucywilizować.

    Żal mi Ciebie, szczerze i głęboko.
    Ale z drugiej strony fajnie mieć na kogo zwalić swoje życiowe niepowodzenia.
    Jestem przeciw aborcji, bo jak widać wyskrobali nie tych co należałoby
    (to zdaje się nie moje słowa :-))

  • 37. Data: 2009-07-29 19:20:56
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    rs pisze:

    > czy w sredniowieczu uzywaja juz cyfrowych aparatow fotograficznych?
    > <rs>

    :-))

  • 38. Data: 2009-07-29 19:45:09
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > lub po prostu nie zdołają rozwinąć się w należyty sposób.
    >
    > Niestety interwencja Boska przychodzi zbyt późno.

    mial byc text inspirujacy a przeinspirowales.
    w zwiazku z tym zamiast zmian mojej konkluzji wyszedl taki odlot , ze
    mozg staje i nie moge opublikowac-zbyt szokujacy.
    nie mozesz napisac czegos bardziej stonowanego ?

  • 39. Data: 2009-07-29 20:56:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zegarmistrz" h4q7b3$l6m$...@n...onet.pl

    > Żal mi Ciebie, szczerze i głęboko.

    Żal, bo wiesz, że jeśli będę bogaty, nie będę płacił gnojom
    na ich ,,Kościół'', a tym samym Ty nie będziesz miał skąd
    brać na ciupcianie. :)

    Kiedyś chciałem wiedzieć, dlaczego Polska zniknęła z map Europy
    a także to, dlaczego od czasu do czasu tak mocno nienawidzono
    duchownych, którzy ponoć byli święci. :) Dziś wiem o tym, że Polacy
    to źli ludzie, a wśród nich -- duchowni są najgorszym elementem,
    jeśli nie liczyć kryminalistów siedzących w więzieniach. :)

    15 czy 20 lat temu gnałbym z wywalonym językiem na pomoc czy to
    bezrobotnym, czy ofiarom innych tragedii; dziś wiem o tym, że to
    samobójcza działalność. :) Dziś wiem o tym, że gdy ,,Kościół''
    krzyczy o powodzianach, należy iść do sklepu i kupić kajak, aby
    sobie popływać dla relaksu w Augustowie -- właśnie znalazłem
    tanie kajaki. :)

    Oficjalnie trzeba kupić kajak za społeczne pieniądze i popływać,
    ale nie dla relaksu, a po to, aby podreperować kondycję i aby
    wyruszyć na ratunek potopionym -- problem w tym, że kondycję
    trzeba tak długo reperować, aż powodzie się skończą. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2009-07-29 20:59:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" 1032z22gdb0db$....@4...net

    > Tzn, co zrobili i może też: dlaczego?

    0. Co zrobili --> napisałem.
    1. Dlaczego --> powód każdej działalności ,,Kościoła''
    (przynajmniej w Polsce) to władza i pieniądz oraz
    to, co za pieniądz i władzę można uzyskać.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'