  • 51. Data: 2012-06-19 06:38:50
    Temat: Re: Kilka HDRow z Montrealu
    Od: "ZubekPhoto " <z...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Z HDR jest jak z makijażem u kobiety - zrób to z głową i zachowaj umiar, a
    > odbiorcy będą zachwyceni, choć nie będą do końca wiedzieli, skąd ich
    > zachwyt się bierze.
    > A jak się przesadzi, to efekt będzie wyglądał jak ku****

    o uszy mi sie gdzies obilo ze kazdy facet chcial by miec k... w sypialni i
    kucharke w kuchni...;)

  • 52. Data: 2012-06-19 06:40:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Tam, gdzie zwykle - na krawędzi kontrastowych elementów, czyli tu przy
    > oknie z prawej. Aureola, poświata, mgła - jak sobie kto tam chce
    > nazywać. Rzecz praktycznie nie do przeskoczenia z powodu zapylenia
    > powietrza, zresztą chyba nie ma szkieł wolnych od tego przy kilkunastu
    > EV (da się odczarować w szopie, ale trudno - potrzeba precyzji i
    > zwykle długo to trwa).
    >
    > Tak przy okazji - najmniejsza dyfuzja światła będzie w prostych w
    > budowie szkłach makro czy standardowoogniskowych naleśnikach. Powinien
    > ktoś zrobić ranking szkieł do hdr, że nie wspomnę o zaprojektowaniu
> [...]

    ale to już jest się czepianie... :)

  • 53. Data: 2012-06-19 09:55:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-19 06:40, Marek Dyjor pisze:

    > ale to już jest się czepianie... :)

    Grunt, że da się na tym zarobić :)

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 54. Data: 2012-06-19 11:04:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 22:16, Janko Muzykant wrote:

    > A może se kupił album na szrocie? Czarnobiały, ruski, spleśniały...

    Jak ruski, to pewnie splamiony krwią. Ja bym nie tykał.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-06-19 11:07:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    > A może se kupił album na szrocie? Czarnobiały, ruski, spleśniały...

    Ah, ta logika romantyka z aparatem.

    Leży sobie album rodzinny, takie-tam fotki z imienin u ciotki. Poleży za
    długo, zapleśnieje, daj boże do tego zdjęcia będą czarno-białe, a
    fotograf podpity i zrobił je nieostre i co się dzieje?
    Fiku-miku-czary-mary, mamy rzeczy nie do wiary. Z albumu imieninowego
    ciotki robi się zwierciadło, w którym odbija się dusza i życie naszego
    romantyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2012-06-19 11:08:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 05:38, ZubekPhoto wrote:

    > o uszy mi sie gdzies obilo ze kazdy facet chcial by miec k... w sypialni i
    > kucharke w kuchni...;)

    Każdy facet powinien potrafić dobrze gotować, a na stole kuchennym można
    robić więcej niż kanapki do roboty. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 57. Data: 2012-06-19 12:11:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-19 11:07, kamil pisze:
> [...]
    > Fiku-miku-czary-mary, mamy rzeczy nie do wiary. Z albumu imieninowego
    > ciotki robi się zwierciadło, w którym odbija się dusza i życie naszego

    A bez czarów, będzie to nadal zapleśniały, czarno biały album nieudanych
    zdjęć, który po latach być może będzie jedynym świadkiem pewnych
    wydarzeń, do których pewna bardzo niewielka liczba ludzi będzie mieć
    stosunek emocjonalny.

    Ale akurat ja tu zupełnie o czym innym myślałem.

    --
    pozdrawia Adam
    /25% badanych nie wie ile to jest 25%/

  • 58. Data: 2012-06-19 16:14:27
    Od: "ZubekPhoto " <z...@g...pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Każdy facet powinien potrafić dobrze gotować, a na stole kuchennym można
    > robić więcej niż kanapki do roboty. ;)

    Tu sie zgldze i wtedy wyjdzie ze chcielibysmy K... i w sypialni i w kuchni...

  • 59. Data: 2012-06-19 16:22:21
    Od: "ZubekPhoto " <z...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dobra rada...
    >
    > najpierw naucz sie robić dobre zwykłe zdjęcia.
    >
    > a jak już sie nauczysz to po co je psuć :)

    Dobre zdjecia to takie ktore podobaja sie fotografom? czy moze zwyklym
    ludziom a moze tylko krytykom, czy moze takie ktore sie dobrze sprzedaja?
    Dobre zdejcia to zdejcia kolorowe czy czarnobiale?
    Kwiatkow czy portrety a moze akt, albo wrecz porno?
    Czy dobre zdjecia maja cos pokazac czy tylko daja sie domyslec? Czy dobre
    zdjecia beda rozpoznawalne przez np 14 letnie dzieci czy one sie nie kapna
    ze to dobre zdjecia?
    Czy dobre zdjecia pokazuja biede czy bogactwo, szczescie czy zal?
    Czy dobre zdjecia maja wzbudzac emocje jesli tak to jak wielkie zeby nie
    bylo to emocjonalna grafomania?
    Czy dobre zdjecia beda sie podobaly wszystkim czy tylko jakiejs okreslonej
    grupie ludzi?
    A moze dobre zdjecia nie ebda sie podobaly nikomu i dlatego beda dobre?

    Znacie kogos kto robi dobre zdjecia? Moze to pozwoli mi odpowiedziec na moje
    pytania?

  • 60. Data: 2012-06-20 07:50:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-19 16:22, ZubekPhoto pisze:
    > Znacie kogos kto robi dobre zdjecia? Moze to pozwoli mi odpowiedziec na moje
    > pytania?

    Dobre zdjęcia to te, które się podobają kropka

    To może być definicja.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info