  • 1. Data: 2012-06-10 22:03:08
    Temat: Potrzebna pomoc ,problem z ostroscia Tamron 17-50 VC
    Od: " FotoRey" <f...@g...pl>

    witam wszystkich ,kupiłem kilka dni temu nowy obiektyw Tamron 17-50 VC
    zrobiłem testy i chyba nie ostrzy za dobrze na ogniskowych 17 mm i 24 mm a
    może źle wykonałem testy ,proszę o pomoc
    oczywiście ustawiłem aparat pod kontem 45 stopni tak jak pisało na jednym z
    portali fotograficznych,
    zrobiłem testy ponieważ słyszałem ze czasami ten model nie ostrzy na
    niektórych ogniskowych
    załączam 4 zdjęcia testu na ogniskowych 17mm 24mm 35mm i 50mm
    z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-06-10 22:08:39
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    FotoRey <f...@g...pl> napisał(a):

    > załączam 4 zdjęcia testu na ogniskowych 17mm 24mm 35mm i 50mm
    > z góry dziękuje za pomoc.

    Ostroasc wspaniala.
    StaM

  • 3. Data: 2012-06-10 22:44:44
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    StaM <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ostroasc wspaniala.
    > StaM

    przepraszam mam problem ze wstawieniem fotografii z testu ,proszę o pomoc w
    tej kwestii

  • 4. Data: 2012-06-11 09:36:27
    Od: kef <v...@j...pl>

    W dniu 2012-06-10 22:03, FotoRey pisze:
> [...]
    > niektórych ogniskowych
    > załączam 4 zdjęcia testu na ogniskowych 17mm 24mm 35mm i 50mm

    Idź porób zdjęcia i skup się na czymś innym niż tablica testowa. Potem
    ocen wyniki.

    Pozdrawiam

    PS: kątem*

  • 5. Data: 2012-06-11 09:48:30
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Fotki musisz wstawić na odpowiedni serwer (flickr, photobucket...), a tu
    podać jedynie link.

  • 6. Data: 2012-06-11 09:57:11
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    http://pokazywarka.pl/

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 7. Data: 2012-06-11 17:28:51
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-06-11 07:36:27 +0000, kef <v...@j...pl> said:

    > Idź porób zdjęcia i skup się na czymś innym niż tablica testowa. Potem
    > ocen wyniki.

    No coś Ty. Tablice testowe, to dziedzina fotografii mieszcząca się w
    pierwszej trójce na ilość wykonanych zdjęć w ogóle.
    Ktoś w końcu powinien napisać książkę poświęconą tej ciekawej dziedzinie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-06-11 19:59:25
    Od: Adameck <a...@g...com>

  • 9. Data: 2012-06-11 20:01:33
    Od: Adameck <a...@g...com>

> [...]
    > niektórych ogniskowych
    > załączam 4 zdjęcia testu na ogniskowych 17mm 24mm 35mm i 50mm

    Kolego, czy chodzi o to, ze Twoj aparat ustawia ostrosc tuz przed lub
    za zadanym punktem? Moze masz klasyczna przypadlosc zwana front focus/
    back focus?

    Adameck