  • 61. Data: 2012-06-20 09:03:10
    Temat: Re: Kilka HDRow z Montrealu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-19 16:22, ZubekPhoto pisze:
> [...]
    > zdjecia beda rozpoznawalne przez np 14 letnie dzieci czy one sie nie kapna
    > ze to dobre zdjecia?
    > Czy dobre zdjecia pokazuja biede czy bogactwo, szczescie czy zal?
    > Czy dobre zdjecia maja wzbudzac emocje jesli tak to jak wielkie zeby nie
    > bylo to emocjonalna grafomania?
    > Czy dobre zdjecia beda sie podobaly wszystkim czy tylko jakiejs okreslonej
    > grupie ludzi?
    > A moze dobre zdjecia nie ebda sie podobaly nikomu i dlatego beda dobre?
    >
    > Znacie kogos kto robi dobre zdjecia? Moze to pozwoli mi odpowiedziec na moje

    Ja mam tylko jedno pytanie: po co pytać o dobre zdjęcie? Rozumiem: taki
    temat pracy magisterskiej czy wypracowania na plastykę, ale poza tym...
    bez sensu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy już grzeszysz, to przynajmniej się z tego ciesz/

  • 62. Data: 2012-06-20 10:58:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 06:50, quent wrote:

    > Dobre zdjęcia to te, które się podobają kropka
    >
    > To może być definicja.

    Ale komu? Większości? Snobom w galerii? Onanistom pikselowym z
    internetu? Twojej mamie, której wszystko się spodoba bo Twoje?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 63. Data: 2012-06-20 11:42:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-20 10:58, kamil pisze:

    > Ale komu?

    Nieważne. W tym rzecz!
    Definicja musi pasować zawsze.
    Dowolna osoba patrząc na zdjęcie będzie mogła stwierdzić czy jest dobre
    czy nie, posługując się definicją "Dobre zdjęcie to te, które się podoba".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2012-06-20 11:47:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 10:42, quent wrote:

> [...]
    > czy nie, posługując się definicją "Dobre zdjęcie to te, które się podoba".

    Według twojej definicji, "dobre zdjęcie to te, które mnie się podoba". A
    to bzdura.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 65. Data: 2012-06-20 11:52:10
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-20 11:47, kamil pisze:
    > Według twojej definicji, "dobre zdjęcie to te, które mnie się podoba". A
    > to bzdura.

    Nie.
    Nie zrozumiałeś mnie.
    Ty chciałbyś aby można było stwierdzić *obiektywnie* które zdjęcie jest
    dobre. Szkoda czasu bo to jest niemożliwe (sic!).

    Można stwierdzić jedynie subiektywnie na podstawie definicji, którą
    podałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 66. Data: 2012-06-20 12:03:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 10:52, quent wrote:

    > Nie.
    > Nie zrozumiałeś mnie.
    > Ty chciałbyś aby można było stwierdzić *obiektywnie* które zdjęcie jest
    > dobre. Szkoda czasu bo to jest niemożliwe (sic!).

    Ja? Ja właśnie śmieję się z takich teorii. Co się z ludźmi porobiło, że
    bez siedmiu uśmieszków na końcu zdania nie wychwytują ironii?

    > Można stwierdzić jedynie subiektywnie na podstawie definicji, którą
    > podałem.

    Subiektywnie to można stwierdzić, że kupa jest smaczna bo w jakimś
    azjatyckim porno ją zjadali.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 67. Data: 2012-06-20 13:14:28
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-20 12:03, kamil pisze:
    > Ja? Ja właśnie śmieję się z takich teorii.

    ...nie posiadając lepszej

    > Subiektywnie to można stwierdzić, że kupa jest smaczna bo w jakimś
    > azjatyckim porno ją zjadali.

    No więc szukaj teorii obiektywnej. Powodzenia.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 68. Data: 2012-06-20 15:52:17
    Od: "ZubekPhoto " <z...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Ja mam tylko jedno pytanie: po co pytać o dobre zdjęcie? Rozumiem: taki
    > temat pracy magisterskiej czy wypracowania na plastykę, ale poza tym...
    > bez sensu :)

    Czy naprawde bez sensu, zgodze sie w 100%.
    a czy sens ma powiedzenie ze zdejcie jest knotem? Jesli pytanie o dobre
    zdjeie jest bez sensu, komentowanie ze zdjecie jest knotem jest rowniez bez
    sensu ale w druga strone.

    Dziwne i zaskakujace jest to ze wielu ludzi tego kompletnie nie rozumie...
    moim celem bylo pokazanie wlasnie tego faktu.

    komentaz typu: to jest knot albo zdjecie do dupy, swiadczy tylko o ciasnym
    ograniczeniu intelektualnym komentujacego, pokazuje wrecz kretynizm i wrecz
    niedorozwuj fotograficzny nie wspomne o logice, ktorej oczywiscie nie ma

    Janko nie mowie tego do ciebie, bo ty powiedziales ze zdjecie tobie sie nie
    podoba a to jest zupelnie przyzwoity komentarz. To bardziej w strone innych
    znawcow sztuki dajacych rade o szlifowaniu warsztatu swiatla...

  • 69. Data: 2012-06-20 16:01:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/06/2012 12:14, quent wrote:

    > ...nie posiadając lepszej

    Nie ma definicji "dobrego zdjęcia", to jest moja teoria. To samo zdjęcie
    będzie dobre dla kogoś i słabe dla kogoś innego. Wyciągniesz wtedy średnią?

    > No więc szukaj teorii obiektywnej. Powodzenia.

    Nie ma teorii obiektywnej, więc nie ma słabych ani dobrych zdjęć. Są
    tylko takie, które _tobie_ się podobają, a nie "Dobre zdjęcie to te,
    które się podoba" bez podania podmiotu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 70. Data: 2012-06-20 16:27:27
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > dla tych co nienawidza HDRrow nie ogladac bo oczy moze wypalic.

    Gdybys nauczyl sie ,,robic HDRy" to nikomu oczy by nie wypalalo... To jest
    jakies posrane udziwnienie, a nie poprawne splaszczenie szerokiego
    spektrum ekspozycji.
    Nie-(pseudo)HDRy, zdecydowanie lepsze (chociaz 2 ostatnie przydaloby sie
    wyprostowac).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat