  • Data: 2012-05-03 10:02:12
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: Lort <b...@g...w.ua> szukaj wiadomości tego autora

    Kto: Artur Maśląg Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 2 maj 2012, 18:09:33

    > Znam ten zapis i co najwyżej mogę stwierdzić, że został niefortunnie
    > sformułowany. Pierwszeństwo jest - do momentu kolejnego A7.

    Tyle, że w myśl tego przepisu, kolejnego A-7 na tym skrzyżowaniu nie ma
    prawa już być. Powiem więcej - wygląda na to, że w ogóle nie powinna
    występować inna organizacja ruchu na skrzyżowaniach ze znakiem C-12,
    przynajmniej teoretycznie.

    4.2.12
    http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/2003/289071/zal
    1_4.pdf

    5.2.1.2
    http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/2003/289071/zal
    1_5.pdf

    W drugim załączniku jest też rozrysowane oznakowanie dla skrzyżowania
    z wysepką i znakiem A-7 "wewnątrz" tego skrzyżowania, tyle że tam nie
    powinno być C-12.

    Jedyny kruczek polega na tym, że są to załączniki do rozporządzenia
    skierowanego do drogowców. :->

    --
    Llort