  • Data: 2012-05-03 13:46:54
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 May 2012, Kuba (aka cita) wrote:

    > ale przecież jasno napisałem, ze jest to ciąg dróg podporządkowanych

    Przyjałem, odpowiedziałem już Krzyskowi - widzac C-12+A7 *wiesz* że
    tak ma być przez całe "kółko", widzac sam A7 tego nie wiesz, w razie
    kolizji będzie istotne czy sprawdzałes kto ma pierwszeństwo.

    > Przypadek opisany przeze mnie to dość szczegółne zjawisko, jednak nie na
    > tyle, zeby nie mogło istnieć.

    W zupełnosci się zgadzam.
    Tyle, że ja zajałem się zupełnie inna sprawa - tego, że w rozważania
    "jak jechac" wplatała się dyskusja "ale co ma do tego fakt że jest
    to jedno skrzyżowanie i dlaczego".
    Jedyny mi znany objaw dotyczy powstania prawnego wymogu jednolitego
    oznakowania wynikajacy *ze znaków drogowych*, co podkreslam, bo
    powstanie takiego samego wymogu z innych zródeł może dawać podobny
    skutek, ale już *bez* wpływu na okreslenie pierwszeństwa które
    wynika ze znaków.
    Bład w oznakowaniu na SORO z C-12+A-7 na wjezdzie "usprawiedliwi"
    jadacego który jechał z przekonaniem że pierwszeństwo ma, ale
    nie usprawiedliwi kogos kto wjechał tylko przy C-2+A-7, a nie
    sprawdził że na 3 wyjezdzie z prawej nie widać "od tyłu" A-7.

    > Tu nie musi być idealny, wyetarczy, ze dość konkretnie sie go opisze.

    Raz jeszcze - wiórki poleciały o owa "skrzyżowaniowosc", i do niej
    się odniosłem, wyłacznie do niej, sprawdz :)

    > Prosze o podanie różnic w sposobie zachowania sie na tych kilku
    > skrzyżowaniach przez zgiecięm podkładki i na jednym zkrzyżowaniu o ruchu
    > okrężnym po zgięciu podkładki w kóło i dorysowaniu odpowiedniego znaku.

    Napisałem wyżej.
    Mało, dodałem na każdym wjezdzie C-2 ;)

    pzdr, Gotfryd