    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 29 Jan 2017 19:33:24 +0100

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 19:17:29 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ale tam nie było jazdy we mgle.
    > Była jazda w dobrych warunkach, mgła pojawiła się nagle i zgęstniała
    > bardzo szybko.
    > Zobacz na filmy, przed wiaduktem było jeszcze widać niebieskie niebo i
    > wschodzące słońce.

    https://www.youtube.com/watch?v=cz7hEdrvnrw

    Na początku widoczność bdb, spokojnie można jechać szybko.
    Od 40s widać że samochód _zbliża_ się do miejsca gdzie widoczność się nagle
    pogarsza do około 100m. Widać to miejsce 300m wcześniej.

    Około 50s z odległości 100m widać kolejną jeszcze gęstszą ścianę za którą
    widoczność spada myślę że poniżej 50m.

    I to są te krytyczne miejsca - to trzeba zauważyć, że zbliżamy się do
    miejsca nagłego pogorszenia widoczności.

    > Jeśli nie jest ścianą mgły - może i tak.
    > Ale tu była.

    A gdyby to była ściana z cegieł, a nie mgły?
    Też by w nią wjechali?

    To jest ten moment kiedy trzeba mózg przestawić z trybu autostradowego
    gdzie jak nie widać przeszkód to można jechać.