  • 51. Data: 2010-05-04 09:53:46
    Temat: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uprasza się o niewyciaganie debilstwa w kibla, zwłaszcza jeśli samemu
    > nie ma się nic do powiedzenia.
    > PLONK WARNING !!!

    To twoj kibel, a nie moj... jak coś nie tak, to zawsze możesz sie spłukać.
    ZAGROŻENIE GłUPOTĄ!!!!!!

    :0 ;) ;)

    Miłego dnia
    M.

  • 52. Data: 2010-05-04 10:07:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał
    > Jak się jedzie z dzieciakami, to noga jakoś lżejsza się staje...

    No ale jak wolno mozna ? :-)

    J.

  • 53. Data: 2010-05-04 10:09:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał
    >No wiesz, wiosna idzie, zielono wokół się robi, nie każdy ma 300
    >km do
    >domu tak, jak Ty i nie każdy odczuwa potrzebę (tudzież ochotę) aby
    >gnać na
    >łeb, na szyję, ile fabryka dała ;-)

    No ale maluchow juz nie robia, nie mozna juz sie zaslaniac "nie
    bede jezdzil z gazem w podlodze" :-)

    J.

  • 54. Data: 2010-05-04 10:10:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Uprasza się o niewyciaganie debilstwa w kibla, zwłaszcza jeśli samemu nie
> [...]

    Zgadza się.
    I jeśli chcesz sobie tylko popyskować, to dowodzi że zasługujesz tylko na
    to, aby również tam się przekomarzać z Twoimi przedpiszcami.
    PLONK

  • 55. Data: 2010-05-04 10:13:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał
    >
    > No ale jak wolno mozna ? :-)

    Dokładnie trafiłeś w sedno.
    Ja tam się nie dziwię, że ktoś jedzie sobie rekreacyjnie, jego wybór, ale
    tego co widziałem w ogóle jazdą nie idzie nazwać.
    Na mieście akurat za mało na bieg 3, trochę dużo na bieg 2, na trasie to
    samo między 3 i 4 - niewygodne to jak diabli.

  • 56. Data: 2010-05-04 10:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 May 2010, Cavallino wrote:

    >Wiesz, gdybym Cię kiedyś sam nie musiał na jednej takiej krajówce
    >gonić
    >prawie 180 km/h , to może bym i nawet uwierzył... ;-))

    No ale przeciez nie narzekal ze niektorzy zwalniaja do 170 i ruch
    blokuja, tylko do 70.

    Jak to dawniej narzekalem/zauwazalem na dolnoslaskich drogach -
    wszyscy jada 90..100..120, a niektorzy 70. I wszyscy oni maja
    rejestracje WB [wtedy Walbrzych .. a moze jakies i szerokie
    okolice].
    Ale teraz to troche zaniklo, troche sie rozproszylo, troche ruchu
    przybylo i caly sznurek jedzie 70 ..

    J.

  • 57. Data: 2010-05-04 10:14:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Wojciech Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał
    >
    > No ale maluchow juz nie robia, nie mozna juz sie zaslaniac "nie bede
    > jezdzil z gazem w podlodze" :-)

    Potwierdzam, ani sztuki PF126 nie mam na myśli, nie było takowych w zestawie
    pojazdów z "cegłą pod gazem" za którymi dane mi było się wlec.

  • 58. Data: 2010-05-04 10:24:13
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zgadza się.
    > I jeśli chcesz sobie tylko popyskować, to dowodzi że zasługujesz tylko
    > na to, aby również tam się przekomarzać z Twoimi przedpiszcami.
    > PLONK
    nareszcie!
    M.

  • 59. Data: 2010-05-04 10:25:38
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Na mieście akurat za mało na bieg 3, trochę dużo na bieg 2, na trasie to
    > samo między 3 i 4 - niewygodne to jak diabli.

    Rowerem jest ptzyjemniej....

    M.

  • 60. Data: 2010-05-04 10:30:43
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    W dniu 10-05-03 22:05, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Ale Wy na tych mostach stoicie, a my plynnie jedziemy. Tu jest roznica. :-)

    No, na Grocie to faktycznie stoimy, w tempie 3.5 samochodu na sekundę
    (w godzinach szczytu). To jest średnio na całym moście, czyli na każdym
    pasie co 2 sekundy przejeżdża samochód.

    Adam