  • 41. Data: 2010-05-03 23:00:18
    Temat: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hrnco3$7m6$1@inews.gazeta.pl...

    > rzeczowo zostałeś przez kolegów nazwany pizzadriverem i kretynem.

    PLONK

  • 42. Data: 2010-05-03 23:19:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 22:09:10 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> said:

    > Alez ja calkowicie bezemocjonalnie podszedlem do tematu :)

    A to z siebie wziąłem, bo tak mi się spodobała wizja tych potoków
    jadących średnicówką, że myślałem, ż i ty się frenetycznie cieszysz.
    :-)

    > Jezdze akurat tez na Bytkow, ale troszke inaczej. Z Rozdzienskiego na
    > Bytkowska - Tunelem, Debowa i Agnieszki.

    Czyli mój punkt drugi osiągasz najpierw.
    I lekko dookoła.
    Droga dobra dla tych, którzy wyżej stawiają dłuższą jazdę nad krótsze
    (dystansem) stanie czy wleczenie się.
    :-)

    > Z kolei jesli przyjdzie mi sie ruszyc do Zabrza albo Chorzowa odczucia
    > mam zdecydowanie odwrotne.

    A którędy jeździsz?
    Bo gdy urwała mi się skrzynia biegów (miałem tylko 3 i 4), to od Agaty
    do Chorzowa jechałem DTŚ, Nomiarki, 75PP, Żołnierzy Września, 3 Maja i
    fru! Już byłem na Składowej, raz tylko zatrzymując się po drodze. Pora
    nie była zwykła, bo wieczór, ale za to wczesny - przed dobranocką. :-)
    Zdumiałem się, bo pierwej chciałem jechac tradycyjnie wzdłuż WPKiW -
    jechałem tą drogą parę dni później i WIEM, że to nie jest dobra droga
    na dojazd do Chorzowa.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-05-04 00:45:46
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Ale Wy na tych mostach stoicie, a my plynnie jedziemy. Tu jest roznica. :-)

    A co? Raz utknąłeś na "Grocie" w godzinach szczytu i już generalizujesz?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 44. Data: 2010-05-04 00:50:10
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 3 May 2010, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Wiesz, śmiem twierdzić, że większość (nawet jak ma te 300 do domu)
    > wcale nie czuje potrzeby gnania na łeb, na szyję. Są oczywiście
    > i tacy, którzy niezależnie od odległości będą się tak zachowywać...

    No ale przecież wiesz, jak zdaniem niektórych dzielą się kierowcy: na
    nieodpowiedzialnych wariatów i samobójców, jadących szybciej ode mnie,
    niedzielnych kapeluszników i zawalidrogi, jadących wolniej ode mnie... no
    i mnie samego! :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 45. Data: 2010-05-04 03:58:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrndh3$rva$1@news.onet.pl Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

    > PLONK
    Wjebałeś, cholera, na całego.
    Kałwalino dał ci plonka.
    I co teraz będzie???

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2010-05-04 07:11:54
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-05-04 00:45, Grejon pisze:

    > A co? Raz utknąłeś na "Grocie" w godzinach szczytu i już generalizujesz?

    Akurat osobiscie z Warszawa mam bardzo dobre wspomnienia, nie zdarzylo
    mi sie stac w korkach, co najwyzej na wlocie od Janek. Zdaje sie, ze to
    sami warszawiacy narzekaja ;-)
    Podobna sytuacja miala miejsce jakies 2 - 3 lata temu z Wroclawiem.
    Zdarzalo mi sie dosc czesto pokonywac Wroclaw od poludnia n polnoc (A4 -
    wylot na Warszawe) i jak sie tylko troszeczke pokombinowalo, to droga
    nie zajmowala wiecej niz 20-30 minut. Zaznaczyc trzeba, ze byl to okres
    wielkich remontow we Wroclawiu, slynnych chyba na cala Polske. Z drugiej
    strony jak Bydlę zauwazyl, preferuje jednak wieksze odleglosci niz
    krotszy dystans i czesto wole nadrobic pare kilometrow, ale jechac
    spokojnie i w miare plynnie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 47. Data: 2010-05-04 07:16:40
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-05-02 21:41, Cavallino pisze:
    > Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda
    > poniżej 50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe
    > zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    Z moich doswiadczen - to zalezy od dnia. Czesto na glownych drogach
    poludniowych krancow Slaska rzeczywiscie predkosc "przelotowa" to
    60-70km, ale zdarzaja sie dni i to raczej w tygodniu, gdzie mozesz
    jechac swoim tempem. Wyjatkiem dla mnie jest jednak droga z Bielska na
    Zywiec. Tam o ktorej godzinie i jakiego dnia bys nie jechal, to nie masz
    szans przekroczyc 50-60km/h. Wcale nie ze wzgledu na ciezarowki.

  • 48. Data: 2010-05-04 08:15:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:hrndh3$rva$1@news.onet.pl Cavallino

    > Wjebałeś, cholera, na całego.
    > Kałwalino dał ci plonka.
    > I co teraz będzie???

    teraz będe wiedział co on nazywa rzeczową dyskusją. Żałuje że niewiem
    skąd gość pochodzi, bo mógłbym wtedy omijać jego rejony.

    ToMasz

  • 49. Data: 2010-05-04 09:34:28
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    ToMasz pisze:

    > teraz będe wiedział co on nazywa rzeczową dyskusją. Żałuje że niewiem
    > skąd gość pochodzi, bo mógłbym wtedy omijać jego rejony.

    wszedzie ich pełno... ;(

    M.

  • 50. Data: 2010-05-04 09:43:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ToMasz pisze:
    > Jotte pisze:

    >wszedzie ich pełno... ;(

    Uprasza się o niewyciaganie debilstwa w kibla, zwłaszcza jeśli samemu nie ma
    się nic do powiedzenia.
    PLONK WARNING !!!