  • Data: 2018-06-03 23:59:27
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2018 o 15:12 neelix <a...@w...pl> pisze:

    > Rowerzyysta to przeważnei ciemna masa, debil.
    Podobnie jak mój szanowny przedpiśca.
    > Kto pozwolił rowerzystom na wjazd na jezdnię! Pieszemu wejść przed
    > nadjeżdzający pojazd nie wolno a rozpędzony rower może??? Przecież nie
    > da się wyhamować auta w ostatniej chwili.
    Kto pozwolił blachosmrodziarzom(*) na wjazd jezdnię i wjechać przed
    nadjeżdżającego tira, przecież nie da się wyhamować tira w ostatniej
    chwili.
    [...]
    > Jak długo Policja, Straż Miejska będą tolerować jazdę rowerami po
    > przejściach dla pieszych?!
    To, że nie rozróżniasz przejazdu od przejścia udowodniłeś już wcześniej.
    > Jak długo będą tolerowali jazdę rowerami po chodnikach?!
    Jak długo będą tolerowali chuligańskie wybryki w parku (tak, nie na temat,
    podobnie jak poprzednia wypowiedź).
    > Dorośli może mniej, ale dzieci całymi bandami jeżdżą po chodnikach i na
    > nic tłumaczenie im, że jest to zabronione.
    Dzieciom do lat 10 też?
    > Wielokrotnie pada idiotyczna odpowiedź, że oni takiego prawa nie znają,
    > że jak chodnik jest dostatecznie szeroki to im wolno!!!
    A jak ze znajomością prawa u mego szanownego przedpiścy?
    [...]
    > Prawie wszystkie rowery nie spełniają wymogów dopuszczenia do ruchu!
    Prawie wszystkie samochody nie spełniają wymogów dopuszczenia do ruchu!
    (Podobno jest prawda, cała prawda i gówno prawda; wypowiedź mojego
    szanownego przedpiścy to...)
    > I dlaczego osoba dorosła może jeździć po drodze publicznej skoro też nie
    > zna przepisów???
    Dlaczego mój szanowny przedpiśca może jeździć po drodze publicznej skoro
    też nie zna przepisów???
    > Samo ukończenie 18 lat tojest NIC.
    Samo uzyskanie PJ tojest NIC.
    > Potem wszystkiemu winni kierowcy!
    I pedalarze! Oraz żydzi i masoni! Nie zapominajmy o masonach !!!jeden

    > neelix

    Kamil

    (*) "Blachosmrodziarz" ma się nijak do setek kierowców których spotykam na
    drogach, a których gorąco pozdrawiam.