  • Data: 2018-06-04 09:01:01
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-03 o 23:16, Shrek pisze:

    > Całkiem prawdopodobne. Ludzie w wieku emerytalnym mają często takie
    Emerytem jeszcze nie jestem, jeżdżę cały czas i obserwuję zmiany jakie
    się dzieją
    na drogach, w kodeksie i mentalności ludzi, mam dłuższy ogląd na całość
    od Ciebie i tylko tyle chciałem powiedzieć.
    > podejście do zagadnień ruchu drogowego, że chuj z przepisami, ja wiem
    > lepiej bo już pół wieku jeżdzę.
    Poczekam jak Ty będziesz miał tyle lat co ja, co wtedy będziesz mówił.

    > Nikt się do ciebie nie ustosunkował. Po prostu zwróciłem ci uwagę, że
    > nie zauważasz dość istotnego faktu, że to był przejazd, nie przejście.
    Zauważyłem, chociaż film jest marny, ale także widać niepewne
    zachowanie roweranta, kierowca się spodziewał takiego i zwolnił
    co widać, a tamten się zastanawiał czy jechać i pojechał przed samym autem.

    > W prawie o ruchu drogowym nie ma czegoś takiego jak "bezwzględne
    > pierwszeństwo". Jest po prostu pierwszeństow i takie ma rowerzysta na
    > przejeździe.
    Ale nie musi z niego korzystać, nigdy nikogo nie przepuściłeś?
    tutaj zachodziły podobne przesłanki.

    --
    Pozdr
    Janusz