  • 1. Data: 2010-08-08 00:00:39
    Temat: Kiełbaska
    Od: to <t...@a...xyz>

    Zastanawialiście się kiedyś, czy można sobie grillnąć kiełbaskę opalarką?
    Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i
    przeciw?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-08-08 00:07:49
    Temat: Re: Kiełbaska
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    > ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i

    Tak w temacie:
    http://www.autoblog.com/2008/01/24/exhaust-burger-le
    t-your-tailpipe-cook-for-you/

  • 3. Data: 2010-08-08 00:15:49
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-08 00:00, to pisze:
> [...]
    > Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    > ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i

    Mozna. Smierdzi nawaniaczem potem :)

  • 4. Data: 2010-08-08 00:21:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grzegorz Prędki

    > Mozna. Smierdzi nawaniaczem potem :)

    Kosztowałeś już takiego smakołyku?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-08-08 00:22:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Tak w temacie:
    > http://www.autoblog.com/2008/01/24/exhaust-burger-le
    t-your-tailpipe-
    cook-for-you/

    A są takie podłużne na kiełbaski?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-08 00:27:19
    Temat: Re: Kie3baska
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > begin neoniusz

    t-your-tailpipe-
    > cook-for-you/
    >
    > A są takie podłużne na kiełbaski?

    A nie wiem, przewaznie mam w zasiegu jakas stacje benzynowa i wole tam
    wpieprzyc parowe niz rozkminiac nad samodzielnym opiekaniem.

  • 7. Data: 2010-08-08 00:32:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > A nie wiem, przewaznie mam w zasiegu jakas stacje benzynowa i wole tam
    > wpieprzyc parowe

    http://www.youtube.com/watch?v=Gdvrzw1RFr0

    Taką?

    > niz rozkminiac nad samodzielnym opiekaniem.

    Eh, gdyby wszyscy tak myśleli, to świat stałby w miejscu. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-08 00:33:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Mozna. Smierdzi nawaniaczem potem :)

    Jak śmierdzi potem, to ja nie chce ;)

  • 9. Data: 2010-08-08 00:39:03
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > http://www.youtube.com/watch?v=Gdvrzw1RFr0
    >
    > Taką?

    Podstawowa zasada parowki jest to, ze lepiej nie wiedziec jak i z czego jest
    zrobiona, tylko po prostu zjesc ;)

  • 10. Data: 2010-08-08 00:40:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Podstawowa zasada parowki jest to, ze lepiej nie wiedziec jak i z czego
    > jest zrobiona, tylko po prostu zjesc ;)

    Ja lubię jeszcze tak przyrządzone:

    http://www.youtube.com/watch?v=wd8jo9L2MvE

    --