  • 1. Data: 2010-08-07 12:59:15
    Temat: Gwarancja w Ceed
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Doprecyzowując temat gwarancji na Ceed - zawieszenia dotyczy ona tylko do 40
    kkm.
    Czyli wygląda na to, że łącznik stablizatora, którego stukanie zostało
    wykryte na pierwszym badaniu technicznym kijanki, będę musiał wymienić za
    własną kasę.
    Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w KiaSklep.pl
    do 35 zł na allegro.

    Czyli pierwszą "awarię" Ceeda mam już za sobą.

  • 2. Data: 2010-08-07 21:14:27
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w
    > KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.

    Kupiłeś w ASO?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-08 08:57:12
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Kupiłeś w ASO?
    Tylko w ASO, aby nie stracić gwarancji :-)
    S.

  • 4. Data: 2010-08-08 11:17:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Kupiłeś w ASO?

    Na razie jeszcze czekam na odpowiedź co to za części mają na Allegro w tej
    cenie.
    Jeśli nie będzie mnie zadowalała, to kupię w Kiasklep.pl

  • 5. Data: 2010-08-08 11:18:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko w ASO, aby nie stracić gwarancji :-)

    Gwarancji na co?
    Na ten element?

  • 6. Data: 2010-08-08 12:20:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-07 12:59, Cavallino pisze:
> [...]
    > KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.
    >
    > Czyli pierwszą "awarię" Ceeda mam już za sobą.

    Dobrze pamiętam, że się upierałeś, jaką to wspaniałą gwarancję ma Ceed
    na 7 lat i 100 (czy 150kkm)? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-08-08 13:07:47
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    > Dobrze pamiętam, że się upierałeś, jaką to wspaniałą gwarancję ma Ceed
    > na 7 lat i 100 (czy 150kkm)? :>

    Nie czepiaj się. 7 lat gwarancji jest na samochód a nie na jego
    podzespoły :)

  • 8. Data: 2010-08-08 13:33:07
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Cavallino <c...@k...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:i3lsor$6an$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gwarancji na co?
    Naprawdę już nie wiem tej sytuacji, ale to nie ja mam tę pseudo-gwarancję
    i ten kłopot.
    Szczerze współczuje nabicia w butelkę.
    Można się cieszyć, że skończy się na 500 zł z wymianą oleju jak sądzę,
    ale to nie jest gwarancja tylko jechanie po naiwnych (bez urazy),
    który wierzą że ją mają.
    Ja osobiście bym nie odpuścił i na piśmie żądał naprawy - tym bardziej, że
    to "tylko" 120 zł.
    W przeciwnym razie lepiej jednak kupić samochód kilkumiesięczny - 30%
    i bez pseudo- gwarancji.
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 9. Data: 2010-08-08 13:42:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-08 13:07, CUT_INZ pisze:

    > Nie czepiaj się. 7 lat gwarancji jest na samochód a nie na jego
    > podzespoły :)

    Hehe większość innych producentów mogłoby powiedzieć, że na ich auto
    jest 12-15lat gwarancji... na perforacje ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 10. Data: 2010-08-08 14:21:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Na razie jeszcze czekam na odpowiedź co to za części mają na Allegro w
    > tej cenie.
    > Jeśli nie będzie mnie zadowalała, to kupię w Kiasklep.pl

    Dlaczego kupujesz gejowe zamienniki a nie oryginał w ASO?

    --
    ignorance is bliss