  • 1. Data: 2010-08-07 12:45:54
    Temat: ubezpieczenie assistance
    Od: "km" <f...@o...pl>

    Witam,

    Orientujecie się czy jakaś firma oferuje samo ubezpieczenie assistance bez
    OC lub AC ? Chodzi o to, że mam juz OC, ale wybieram się na wakacje i
    chciałbym wykupić np. na miesiąc assistance, żeby czuć się trochę
    bezpieczniej na drodze..

    Pozdrawiam,
    km

  • 2. Data: 2010-08-07 14:06:12
    Temat: Re: ubezpieczenie assistance
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-07 12:45, km pisze:
    > Witam,
    >
    > Orientujecie si? czy jaka? firma oferuje samo ubezpieczenie assistance bez
    > OC lub AC ? Chodzi o to, ?e mam juz OC, ale wybieram si? na wakacje i
    > chcia?bym wykupi? np. na miesi?c assistance, ?eby czu? si? troch?
    > bezpieczniej na drodze..

    Chyba każde ze "stacjonarnych".

    Poza tym masz np http://www.sospzmot.pl/index.php/site/policy/step1.h
    tml