  • Data: 2010-11-14 19:25:19
    Temat: Re: Kiedy wreszcie dubbing?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2010 19:19, Jan Rudziński pisze:

    > Ale wiesz, że w identyczny sposób chorzy są mieszkańcy najbardziej
    > cywilizowanych krajów na tym świecie?
    > Lektor jest chory i debilny. Napisy czy dubbing - to dobre pytanie, ale
    > lektor?

    pierwsze co mnie razi to nieustanne porównywanie się do innych
    "cywilizowanych" krajów!!
    a my gdzie mieszkamy w jaskiniach? epoka kamienia łupanego?
    mamy chyba własny rozum i własne rozwiązania.
    ja jak wyraziłem jestem przeciw dubbingowi bo uważam to rozwiązania
    dla analfabetów, a także nie uważam, że w innych krajach
    "cywilizowanych" żyją sami mądrzy, a my powinniśmy się do nich
    dostosować bo tak jest lepiej.
    nie mam absolutnie nic do lektora, ale mamy możliwość by na każdym
    niemal kanale był wybór jak chcemy oglądać, dlatego można również
    skrytykować tvp hd za stałe napisy.
    dlaczego wciąż to my musimy się do kogoś dostosowywać?

    P.S.
    dla wielbicieli dubbingu polecam Rambo i Batman`a z czeskim
    dubbingiem...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux