  • 11. Data: 2002-12-10 17:51:36
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 Sergio wrote:

    > Na linii PCM4 do tego należy doliczyć jeszcze jakieś 10 sekund
    > na "retrain" połączenia, a raczej przejście z V.90 na V.34
    > (ja potrafię V.90 wyłączyć, ale podejrzewam że znakomita większość
    > użytkowników modemów na liniach PCM tego nie potrafi).

    Generalnie dzuiś modemy jadące na PCM'kach wyginęły bo musiały, prawo
    dżungli. Pozostały resztkowe niedobitki tam, gdzie nie ma zupełnie
    innych alternatyw, choćby na pełne v90/k56.

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/