eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › Kiedy to się wreszcie skończy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2002-12-04 13:34:13
    Temat: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "Jacek" <d...@w...pl>

    Drodzy panowie z TPSA, wiem że czytacie tą grupę, napiszcie kiedy wreszcie
    skończą się problemy z siecią. To co się teraz dzieje to jest wielka kpina
    Dziennie jest tyle awarii sieci ile niedawno jeszcze było w ciągu
    miesiąca. Dla posiadaczy Neo+ mam natomiast małą pociechę. Macie
    towarzyszy niedoli..Od kilkunastu dni dołączył do Was dostęp komutowany.
    (fachowo to się nazywa "problemy z autentykacją"). W tym przypadku są to
    jeszcze dodatkowe koszty. Każde nieudane połączenie to 1 impuls lub
    uszerbek na ryczałcie. (niby nic ale przy wielu próbach może się uskładać
    ładna sumka). Ciekawy jestem czy TPSA wpadnie na pomysł jakiejkolwiek
    formy rekompensaty. Jakiś upust na abonamencie za Neo, jakieś ekstra
    minuty w ryczałcie,. Nie chodzi mi nawet o jakieś duże sumy, tak po prostu
    symbolicznie, żeby chociaż stworzyć pozory że myślą o klientach.
    Jacek


  • 2. Data: 2002-12-04 20:45:57
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: Kamel <c...@o...pl>

    Nie wiem, jak to sie ma z dostepem komutowanym, ale przy laczeniu sie
    przez 0202122 jest mozliwosc zareklamowania polaczen ponizej ilustam
    sekund [chyba 20 s], za ktore zwracana jest kasa. Polaczenia
    wyszczegolnia sie z billingu - tylko, ze za ten billing kosztuje chyba z
    5 zlotych, wiec Tepsa oczywiscie na swoje wychodzila...
    --
    Pozdrawiam
    Kamel
    "To ludzka rzecz - okradać..."


  • 3. Data: 2002-12-05 13:24:34
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aslmmq$vug$1@topaz.icpnet.pl> Kamel napisał(a):
    > Nie wiem, jak to sie ma z dostepem komutowanym, ale przy laczeniu sie
    > przez 0202122 jest mozliwosc zareklamowania polaczen ponizej ilustam
    > sekund [chyba 20 s], za ktore zwracana jest kasa. Polaczenia
    > wyszczegolnia sie z billingu - tylko, ze za ten billing kosztuje chyba z
    > 5 zlotych, wiec Tepsa oczywiscie na swoje wychodzila...

    Przy reklamacji ma obowiązek udostępnić billing za darmo, czy jakoś tak.
    Prawo telekomunikacyjne.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/


  • 4. Data: 2002-12-05 15:21:21
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "Mart" <m...@...com.waw.pl>

    Jacek z adresu <d...@w...pl> napisał w artykule
    news:asgpkf$he8$1@news2.tpi.pl:

    :: Od kilkunastu dni dołączył
    :: do Was dostęp komutowany. (fachowo to się nazywa "problemy z
    :: autentykacją").

    Mnie juz tez wyprowadza z rownowagi ta sytuacja. Ale jest juz poprawa
    (Tepsa czyta grupy, albo kupila sobie slownik) bo
    dzisiaj pojawil sie komunikat "TPSA 20021205 problemy z autoryzacja na
    teranie calej Polski".:)))))))))))))))))))))

    Chyba pobawie sie w reklamacje!!

    --
    Pozdrawiam Mart


  • 5. Data: 2002-12-05 15:22:45
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "Sergio" <n...@e...pw.edu.pl>


    "Kamel" <c...@o...pl> wrote in message news:aslmmq$vug$1@topaz.icpnet.pl...
    > Nie wiem, jak to sie ma z dostepem komutowanym, ale przy laczeniu sie
    > przez 0202122 jest mozliwosc zareklamowania polaczen ponizej ilustam
    > sekund [chyba 20 s], za ktore zwracana jest kasa. Polaczenia
    > wyszczegolnia sie z billingu - tylko, ze za ten billing kosztuje chyba z
    > 5 zlotych, wiec Tepsa oczywiscie na swoje wychodzila...

    Nie korzystam już z dostępu komutowanego (sdi pracuje bardzo sprawnie),
    ale z tego co pamiętam korzystając z V.90 mój modem
    (3Com USR voice/faxmodem V.90) potrzebował około 28 sekund na sam
    proces handshake'u. Do tego kilka sekund na autoryzację.

    Na linii PCM4 do tego należy doliczyć jeszcze jakieś 10 sekund
    na "retrain" połączenia, a raczej przejście z V.90 na V.34
    (ja potrafię V.90 wyłączyć, ale podejrzewam że znakomita większość
    użytkowników modemów na liniach PCM tego nie potrafi).

    Podsumowując taka reklamacja jest mało realna :-(.

    Pozdrawiam

    Sergio
    (SDI od 09.2001)


  • 6. Data: 2002-12-05 17:46:25
    Temat: [OT] Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 5 Dec 2002 15:21:21 +0000 (UTC)
    From: Mart <m...@...com.waw.pl>
    > Jacek z adresu <d...@w...pl> napisał w artykule
    > news:asgpkf$he8$1@news2.tpi.pl:
    >
    > :: Od kilkunastu dni dołączył
    > :: do Was dostęp komutowany. (fachowo to się nazywa "problemy z
    > :: autentykacją").
    >
    > Mnie juz tez wyprowadza z rownowagi ta sytuacja. Ale jest juz poprawa
    > (Tepsa czyta grupy, albo kupila sobie slownik) bo
    > dzisiaj pojawil sie komunikat "TPSA 20021205 problemy z autoryzacja na
    > teranie calej Polski".:)))))))))))))))))))))
    >
    > Chyba pobawie sie w reklamacje!!

    Tak na marginesie, to jest jeszcze takie ładne słowo "uwierzytelnianie",
    które oznacza dokładnie to, co "authentication".

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"


  • 7. Data: 2002-12-07 07:01:45
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Jacek <d...@w...pl> wrote:
    > Drodzy panowie z TPSA, wiem że czytacie tą grupę, napiszcie kiedy
    > wreszcie skończą się problemy z siecią. To co się teraz dzieje to
    > jest wielka kpina Dziennie jest tyle awarii sieci ile niedawno
    > jeszcze było w ciągu miesiąca. Dla posiadaczy Neo+ mam natomiast małą
    > pociechę. Macie towarzyszy niedoli..Od kilkunastu dni dołączył do Was
    > dostęp komutowany. (fachowo to się nazywa "problemy z autentykacją").
    > W tym przypadku są to jeszcze dodatkowe koszty. Każde nieudane
    > połączenie to 1 impuls lub uszerbek na ryczałcie. (niby nic ale przy
    > wielu próbach może się uskładać ładna sumka). Ciekawy jestem czy TPSA
    > wpadnie na pomysł jakiejkolwiek formy rekompensaty. Jakiś upust na
    > abonamencie za Neo, jakieś ekstra minuty w ryczałcie,. Nie chodzi mi
    > nawet o jakieś duże sumy, tak po prostu symbolicznie, żeby chociaż
    > stworzyć pozory że myślą o klientach. Jacek

    Witam,

    zamiast dzwonic 0202122 dzwon 0209580.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn


  • 8. Data: 2002-12-07 19:32:55
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > zamiast dzwonic 0202122 dzwon 0209580.

    Sęk w tym, że na ryczałt dzwoni się pod 0202130 :P


    --
    There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
    We don't believe this to be a coincidence.
    -- Jeremy S. Anderson


  • 9. Data: 2002-12-07 21:11:01
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    User VATAZHKA <v...@l...localdomain> wrote:
    >> zamiast dzwonic 0202122 dzwon 0209580.
    >
    > Sęk w tym, że na ryczałt dzwoni się pod 0202130 :P

    Witam,

    a ryczalt - to nie wiedzialem - ale i tak przeciez ten ryczalt to pic na
    wode fotomontaz :P

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn


  • 10. Data: 2002-12-08 17:33:49
    Temat: Re: Kiedy to się wreszcie skończy
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>


    Użytkownik "Kamel" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aslmmq$vug$1@topaz.icpnet.pl...
    > Nie wiem, jak to sie ma z dostepem komutowanym, ale przy laczeniu sie
    > przez 0202122 jest mozliwosc zareklamowania polaczen ponizej ilustam
    > sekund [chyba 20 s], za ktore zwracana jest kasa. Polaczenia
    > wyszczegolnia sie z billingu - tylko, ze za ten billing kosztuje chyba z
    > 5 zlotych, wiec Tepsa oczywiscie na swoje wychodzila...

    To trochę bez sensu :-))
    Przecież ponad 20s trwa samo łączenie, autoryzacja.
    Najwięcej jest problemów "modem po drugiej stronie nie odpowiedział".

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: