  • 1. Data: 2002-11-28 19:03:55
    Temat: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX>

    Hej,

    jak w tej chwili przedstawia sie sytuacja z jakoscia uslugi Neo+?
    Jak jest z awariami typu brak autoryzacji, a jak z ogolna kondycja
    lacza? W tej chwili mam Neostrade 256, dziala (po 2 wymianach modemu)
    od 2 miesiecy praktycznie non-stop, transfery zwykle (kiedy korzystam,
    czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "MACINTOSH: Most Applications Crash, If Not, The Operating System Hangs"

  • 2. Data: 2002-11-30 20:49:53
    Temat: Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl.XX> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    A proponuje zajrzec na pl.internet.komunikaty, bo mi sie wydaje, ze te
    awarie to oni z jakiegos randoma generuja ;)

    pzdr
    Zbyszek

  • 3. Data: 2002-11-30 20:49:58
    Od: Tomek Kruk <t...@N...sq1eih.rubikon.WYTNIJTO.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002 19:03:55 +0000 (UTC), Tomasz Jarzynka
    <t...@C...cpi.pl.XX> wrote:

> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    ..a później napiszesz: "Nie miała baba kłopotu to sprawiła
    sobie...neostrade+"

    Poczekaj, spokojnie, jak się usługa dotrze, znaczy się zacznie
    prawidłowo funkcjonować to sobie przejdziesz, na razie nie ulepszaj bo
    możesz w ogóle bez netu zostać (na przykład przez 6 godzin dziennie),
    a to chyba nie jest dobry pomysł

  • 4. Data: 2002-11-30 20:50:36
    Od: "Mark" <t...@g...pl>

> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)
    Oj, bedziesz. Przejrzyj archiwum grupy pl.internet.komunikaty (wystarczy
    ostatni tydzien) to bedziesz mial obraz tego co sie dzieje z Neo+.
    --
    Mark
    t...@v...interia.pl

  • 5. Data: 2002-11-30 20:50:41
    Od: "Hazan" <n...@a...pl>

> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    Jestem i to bardzo zadowlony - mam neo od czerwca - tera sie im to sypie ale
    ja nie wylaczam kompa i mnie problemy z autoryzacja praktycznie mijaja

    hazan

  • 6. Data: 2002-11-30 20:50:49
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl.XX> wrote in message
    > Hej,

    Witam. Mam Neo+ od 2 tygodni. Jak dziala - jest ok, okolo 52-57 kB/s. Jak
    niedziala - to dupa, a ostatnio zdarzalo sie to czesto. Na problemy z
    autoryzacja zastosowalem dziadowska metode - nie wylaczale kompa
    (przynajmniej w ciagu dnia jak sie zalapalem to bylo - ale paranoja ;-). Po
    dobie musialem sie autoryzowac znow - czasami trwalo to sekunde, czasami
    mialem timeouty i sie troche schodzilo :( Jak dopracuja awaryjnosc to bedzie
    dobhra usluga. Na razie jestem umiarkowanie zadowolony bo juz pare razy bylo
    ze chcialem cos waznego porobic i dupa :(

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-11-30 20:50:53
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    O, czesc Tomek. No na pewno nie bedzie dzialac tak dobrze jak stara Neostrada
    (chlip)....
    Ostatnio zwyklem ja nazywac "rosyjska wyscigowka" - jest bardzo szybka, ale czesto
    sie
    psuje :-) Wolalbym lacze o parametrach 128/256, ale dzialajace na tych zasadach co
    stara
    Neo. Neostrada Plus miala okres "strojenia" (pierwszy miesiac), miala tez okres
    doskonalego
    dzialania w W-wie (sierpien-wrzesien), teraz szwankuje zaskakujaco czesto. W zwiazku
    czestymi awariami autentykacji lepiej jest byc caly czas polaczonym.

    W poniedzialek w nocy zawiesil sie port na centrali i od tego czasu jade na modemie
    28800.
    Codziennie dzwonie 3 razy do 0 800 102 102 (przez ostatnie 2 dni permanentnie zajete
    -
    awarie), aby dowiedziec sie, ze w zasadzie restart portu to prosta sprawa, ale nie sa
    stanie powiedziec kiedy jakis technik raczy sie tym zajac. W koncu wydebilem numer
    faksu
    do (chyba) szefowej tego BOKu ..korzysc z tego zadna bo numer jest non-stop zajety,
    nawet teraz. Sprobuje skoro swit :-)

    BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich pospieszyc (Biuro
    Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-11-30 20:51:26
    Od: "Bartosinski" <k...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    A ta neo+ to jest tak: Czesto pojawiaja sie problemy z autentykacja
    (bo cos sie tym niedouczonym adminom kielbasi). Jesli wiec masz
    serwer (ruter), który chodzi z odpalonym neo+ non-stop (tak mam wlasnie
    ja), to chodzi to zdecydowanie lepiej niz na kompie, który wlaczasz sobie
    od-czasu-do-czasu... Wtedy zadna niespodzianka sa nieudane próby
    zalogowania do sieci...

    A tak poza tymi awariami, to neo+ jest ok. :-))))))

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-11-30 20:51:34
    Od: bartek <b...@p...com>

    Dnia 28/11/2002 20:03, Uz.ytkownik Tomasz Jarzynka napisa?:
> [...]
    > czyli po poludniu) ok. 26K/s. Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)
    Moze do stycznia wyklaruje sie sytuacja z padami routerow autoryzujacych
    (moze nowy firmware rzeczywiscie podniesie wytrzymalosc na obciazalnosc):))
    Jak na razie to jesli sie nie odlaczasz czesto to masz wzgledny spokoj,
    transfery calkiem znosne...
    Zastanawia mnie tylko bezsens wydawania pieniedzy na reklame
    (widzieliscie ten filmik z ala dubbingiem amerykanskim?- zalosne)
    filmowo-prasowa, zamiast wydac te pieniadze na lepse routery itp...a
    zadowolenie uzytkownikow to chyba najlepsza reklama...
    _Generalnie to tepsa nie ma szczescia - najfajniejsza byla neo w okresie
    pilotazowym
    __pozdrawiam
    _bartek

  • 10. Data: 2002-11-30 20:52:36
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> wrote in

    > Na styczen umowilem sie na przejscie
    > na Neo+ i zastanawiam sie, czy bardzo bede zalowal ;)

    masz jako takie szanse ze bedzie dobrze. obecnie, jako wlasciciel dsla
    rzucam metaforycznymi kamieniami w najblizsze BOK, to Ci powinno dac obraz
    stopnia mojego zadowolenia z uslugi :))))

    --
    M.