-
1. Data: 2002-11-30 20:51:41
Temat: pro-futuro a crowley
Od: "Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <c...@n...pl>
Szanowna Grupo,
Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo kiepska
jakość usług i fatalna obsługa klienta), postanowiłem dokonać zmiany.
Ponieważ w tej lokalizacji, w której stoi łączę, nie da się poprowadzić
kabla, pozostaje jedynie łączę radiowe.
Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:
1. Jakość łączności z zagranicą
2. Jakość i stabilność połączenia
3. Łącza z operatorami polskimi (wiem, że WIX, ale czy dobrze działa?)
4. Jakość serwisu i obśługi klienta
No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
nasunąć.
Pozdrawiam,
Michał Nazarewicz
dk Group
http://www.career.pl
http://www.dkgroup.pl
-
2. Data: 2002-12-01 18:39:03
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: "Sergio" <n...@e...pw.edu.pl>
"Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <c...@n...pl> wrote in message
news:as7bqu$2lj$1@szmaragd.futuro.pl...
> Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:
MZ dobry, korzystamy z niego od lata ubiegłego roku.
> 1. Jakość łączności z zagranicą
W taryfie premium - dobra.
> 2. Jakość i stabilność połączenia
Jeśli chodzi o radiolinię to praktycznie bezawaryjna.
> 4. Jakość serwisu i obśługi klienta
Czas reakcji zależnie od typu awarii od kilku minut do 2-3 godzin.
W razie np. awarii prądu nieraz po 10-15 minutach był telefon
z NOC czy wszystko z linią w porządku, ponieważ są braki odczytu itp.
> No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
> nasunąć.
Podczas testów (jesteśmy na granicy zasięgu) panowały fatalne warunki
pogodowe (śnieżyca jak się patrzy). Nikt nie chciał przekładać testów,
nie unikają takich warunków. Czas instalacji 2-3 dni.
Mogę polecić.
Pozdr
Sergio
-
3. Data: 2002-12-02 12:55:37
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: "Andrzej" <a...@a...com>
>
> Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:
Zdecydowanie polecam. Profesjonalizm i jakość. Jedyny "-" to ceny. Nie są
najtansi ale warci ceny ;-)
Pozdrawiam
-
4. Data: 2002-12-04 13:35:52
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: Sebastian Sawicki <b...@s...edu.pl>
Jestem z nich bardzo zadowolony, jakosc lacz, obsluga, czas reakcji
bardzo dobry. (znacznie lepszy niz IP..)
Pozdrawiam
Sebastian
-
5. Data: 2002-12-04 13:38:06
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: "Jaceck" <j...@c...pl>
Użytkownik Michał 'CeFeK' Nazarewicz <c...@n...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:as7bqu$2lj$...@s...futuro.pl...
> Szanowna Grupo,
>
> Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo
kiepska
> jakość usług i fatalna obsługa klienta
Co rozumiesz przez kiepską jakość usług. Pytam się, bo być może właśnie tam
założę sobie łącze i chce wiedzieć czy nie pakuje się w bagno.
Dzięki
-
6. Data: 2002-12-04 13:38:19
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>
> Zdecydowanie polecam. Profesjonalizm i jakość. Jedyny "-" to ceny. Nie są
> najtansi ale warci ceny ;-)
> Pozdrawiam
Przyłączam sie do tej opinii, bardzo dobra jakość usług, szybki czas reakcji
na zgłaszane problemy, bardzo kompetentni pracownicy BOK i administratorzy.
Ogólnie jestem zadowolony i polecam.
Pressto
-
7. Data: 2002-12-05 06:31:43
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: Zbigniew Świętkowski <y...@U...osa.art.pl>
Michał 'CeFeK' Nazarewicz <c...@n...pl> wrote:
> Szanowna Grupo,
>
> Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo
> kiepska jakość usług i fatalna obsługa klienta), postanowiłem dokonać
> zmiany. Ponieważ w tej lokalizacji, w której stoi łączę, nie da się
> poprowadzić kabla, pozostaje jedynie łączę radiowe.
>
> Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:
[...]
Założyłem miesiąc temu 1,5Mb/s, poza opóźnieniem w instalacji
nie mogę na nich narzekać. Polecam.
pozdr.,
--
Zbigniew Świętkowski
[ http://yataman.mac.edu.pl ]
-
8. Data: 2002-12-05 06:32:34
Temat: Re: pro-futuro a crowley
Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>
In article <asjilp$ao6$1@news.tpi.pl>, Jaceck wrote:
>
> Użytkownik Michał 'CeFeK' Nazarewicz <c...@n...pl> w
> wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:as7bqu$2lj$...@s...futuro.pl...
>> Szanowna Grupo,
>>
>> Zmęczony ostatnimi wyczynami mojego providera (pro-futuro, wyjątkowo
> kiepska
>> jakość usług i fatalna obsługa klienta
> Co rozumiesz przez kiepską jakość usług. Pytam się, bo być może właśnie tam
> założę sobie łącze i chce wiedzieć czy nie pakuje się w bagno.
w bagno to nie wiem.
w przeciazony szkielet to tak.
takie cos mam wrazenie, ze podlaczyli za duzo klientow niz moga obsluzyc.
moze po to byla ta podwyzka (o ponad 30%) zeby czesc odpadla?
Ever
--
Paweł Szymański
p...@n...pl
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."