    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Date: Tue, 21 Aug 2018 20:25:51 +0200
    <pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
    <5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
    <d2kex31w6h7a.duk8uyjkwkp7$.dlg@40tude.net>
    <pl4p2a$kt9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl76l7$sdm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pla2t5$85m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <plc8pp$b55$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <plcp4l$pk$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-08-20 o 09:59, Budzik pisze:

    > No jak to? Przeciez cały czas piszesz, ze chcesz pouczac ludzi na drodze!
    > Wiec co jak co ale powołanie jest ewidentnie! :)

    Powołanie motywowane zniecierpliwieniem jest kiepskim rodzajem powołania :-)

    > Jak widzisz robie to - TUTAJ.
    > Bo przeciez nie na drodze.

    No to kalkulujmy. Ile osób wyedukowałeś? :-) Jak ma się ilość
    grupowiczów stąd do ilości kierowców wymagających edukacji ? :-)

    > I mowisz ze to rowerzysta był problemem w tym filmiku i kilku nastepnym
    > (obejrzałem jakies 30 sekund)? ROTFL

    Ok, to może czas na to by sobie samochodem po ścieżkach rowerowych
    jeździć skoro to nie problem?

    > Marku, czy ty nie jestes zbyt nerwowy za kierownica?

    Ja? Zdecydowanie nie.

    > Ten rowerzysta absolutnie w niczym ci nie przeszkodził,

    Małe sprostowanie. Nie mi tylko filmującemu.

    > oczywiscie łamał
    > jakis przepis bo mu łatwiej kolarka po drodze jechac niz po sciezce z
    > kraweznikami etc

    Po pierwsze to nie kolarka.
    Po drugie ta ścieżka nie ma krawężników.
    Po trzecie ścieżka jest idealnie równa w odróżnieniu od ulicy obok.

    > ale czy ty nie lamiesz przepisów za kierownica?
    > Powtorze - wiecej wyrozumiałosci.

    Właśnie! I samochody sio na chodniki i ścieżki rowerowe! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek