eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
  • Data: 2018-08-19 19:59:58
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    >> I od poczatku do konca trafisza regularnie na kogos kto blokuje
    >> pusciutenki lewy pas i od poczatku do konca musisz jechac za nim?
    >> Wow...
    >
    > Tak, relatywnie często jak napisałem.
    >
    Jakbym był takim pechowcem to bym chyba autem przestał jezdzic - za duze
    ryzyko ;-P
    >>
    >> Ze co? Ku niezadowoleniu szefostwa? Gdzie ty pracujesz? W jakiejs
    >> firmie wyscigowej?
    >
    > Niestety.
    >
    Na rynku pracy jest taka sytuacja ze niezadowolnie szefostwa z takiej
    sytuacji mozna włozyc w dwa miejsca:
    - w dupe
    - miedzy bajki...

    >> Ciezko to zrobic bo w yanosiku nie mozna sobie wyzerowac tego
    >> licznika wiec takie testy trzebaby rozłozyc na kilka dni.
    >
    > Ja mam pomiary ułatwione bo dość regularnie pokonuję tą samą trasę.
    > Są miesiące "przejezdne" i "korkujące się" więc wtedy widzę
    > zasadniczą różnicę we wskazaniach. Od czasu do czasu spędzam dzień
    > na autostradach więc też widzę regularność w/w.
    >
    No to ciekawe o tyle ze tak jak mowie: yanosik pisze ze bierze pod uwage
    przekraczanie predkosci na terenie zabudowanym.
    Ja mam pomiary bardzo regularne:
    7,5-8
    pomimo tego ze czasami jezdze 200km po miescie a czasami 400 poza
    miastem.
    Ale rzeczywiście stawiam na tzw eko driving i płynna jazde i unikam
    scigania od swiateł do swiateł byle dłuzej na czerwonym postac.

    >> Do tego yanosik jazde w nocy traktuje jako coś gorszego niz w
    >> dzien.
    >
    > To tez zauważyłem. Więc tym bardziej ich współczynnik bezpiecznej
    > jazdy staje się o kant tyłka...
    >
    Chyba ze ze statystyki wynika ze po zmierzchu wiecej wypadków.
    Ale nie wiem niestety na czym oparli takie ustawienie parametrów.
    Moze ich zapytac?
    Czyzby ustalenia z TU? W koncu ten wspolczynnik to dla ubezpieczycieli
    jest...

    >>> Kiedyś, przy przelotowej na autostradzie 180-200 pokazał mi coś
    >>> koło 7 czy 8. Już nie pamiętam.Pewnie gdybym przy bramkach nie
    >>> ruszał z pełnym przyspieszeniem, to byłoby duuużo lepiej :-)
    >>
    >> ciekawe.
    >> Yanosik pisze ze szczegolnie w terenie zabudowanym negatywnie
    >> ocenia przekraczanie predkosci.
    >
    > A jeszcze gorzej szarpanie gaz/hamulec/raptowne zwroty. Generalnie
    > skrajne ADHD.
    >
    > Przekraczanie prędkości pewnie też: dlatego miałem 7-8 a nie 5.
    > Szarpiąc łatwo uzyskasz wyniki poniżej 2. Wątpię, że zbliżony wyniki
    > bałoby się uzyskać za przekraczanie prędkości. Być może przy
    > +300km/h ponad limit :-)
    >
    No ale teraz tak mysle - piszesz o autostradzie wiec poza terenem
    zabudowanym.
    Moze dlatego niespecjalnie cie ukarał za to obnizeniem wspolczynnika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: