  • Data: 2018-08-19 21:00:02
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ponoć za to też ale przede wszystkim za akcelerometr - tak wynika z
    > moich obserwacji. Jednakże kara za prędkość mnie nie dotyczy gdyż
    > odcinek do obwodnicy ma ograniczenie do 70 a jak uda mi się nią
    > przejechać 60tką to traktuję to jako wielki sukces, czyli "pustą
    > drogę". Chyba tylko wieczorami da się tam normalnie jechać.

    Hmm, czyli ze co - yanosik obniza wynik za to ze jedziesz szybko w
    zakrecie pomimo tego ze nie przekraczasz predkosci?
    To musisz naprawde szybko, skoro przeciazenia miałyby być wieksze niz
    podczas normalnego hamowania w czasie jazdy...

    No ale w sumie ty pisałes o oponach w kontekscie poznawania ci hmaksimum
    mozliwosci wiec moze to wszystko składa się w całosc?

    Ja mam 7,5-8 w sumei niezaleznie w jakich warunkach bym jechał.
    A najczesciej jak teraz spojrzałem to 7,8-8,1

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.