  • Data: 2018-08-19 22:59:58
    Temat: Re: Kiedy można.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > Co w tym dziwnego? Przecież można wyprzedzać na skrzyżowaniu, co
    > prawda nie każdym i jest to bardzo częsta praktyka

    Hmm, oswiec mnie prosze

    > Przepuszczając
    > "lewoskręta" z przeciwka, dodatkowo blokujesz swój kierunek i
    > narażasz na niebezpieczeństwo podane wcześniej

    Bzdura. Nie blokuje bo robie to płynnie a nie na zasadzie hebel i stoimy.
    Po drugie my moze stracimy 10 sekund ale strona przeciwna zyskuje
    przepustowosc. Per saldo zysk jest oczywisty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie