  • Data: 2018-08-19 03:00:02
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ok, ale nikt tu nie pisał o wypadkach przecież. Dawanie znaków
    > długimi komuś, kto wlecze za sobą sznurek samochodów, nie prowadzi
    > do wypadków. No chyba, że osobnik jest tak słaby w sztuce poruszania
    > się, że tak się stanie. Wtedy w ogóle nie powinien na drodze
    > pojawiać się.

    Na drodze widuje wiele osób które nie powinny się tam pojawiac... I co to
    zmienia?
    Tysiac razy nic sie nie stanie a tysiac pierwszy ktos sie zdenerwuje,
    poepłni bład i dupa.

    > Po pierwsze nie "ja mu pokażę" lecz "ja mu dam znaki iż zachowuje
    > się na jezdni bardzo źle". Niech doczyta kodeks drogowy, postudiuje
    > zasady savoir vivre i wtedy dopiero niech wraca na lewy.

    Powtorze: droga nie jest miejscemm na takie "wychowywanie".
    Nie przejmuj sie: mnie tez czasami NADAL ponosi do takiego zachowania.

    > Po drugie wyrażenie "zaklinanie rzeczywistości" do niniejszej
    > sytuacji pasuje jak pięść do nosa.

    Czyli ze idealnie?

    > Po trzecie uważam, że bierne tolerowanie wykroczeń (utrudnianie
    > ruchu) w imię tolerancji dla tych, którzy nie potrafią jeździć, nie
    > znają przepisów, są chamami na drodze itd. jest bardziej karygodne
    > niż zwracanie im uwagi.

    Byc moze powinienes sie do drogówki zapisac...

    > Przecież rozróżniam. Teraz rozumiesz czemu się obruszyłem na Twoje
    > słowa? Sam uwierzyłeś we własne słowa czyniące mi zarzut, że czegoś
    > tam nie rozróżniam kiedy ja w ogóle tego nie sugerowałem swoimi
    > wypowiedziami. Mało tego - wyraźnie napisałem, że rozróżniam. Nic to
    > nie dało - jestem winny i basta :-)

    Skoro probowałes porównać sytuacje nieporównywalne, to skad ja miałem
    wiedziec, ze czynisz to porównanie rozumiejąc ze jest ono absolutnie
    nieuprawnione?

    > Kategoryzować tego nie będę. Mi taka prędkość pasuje i prawie zawsze
    > jestem jednym tylko ziarnkiem w tłumie innych kierowców jeżdżących
    > podobnie.

    Mi taka jazda pasuje - piekne :)
    Mysle, ze to dobre podsumowanie rozmowy na temat tego jak jade i czego
    wymagam od innych :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie