  • Data: 2018-08-19 14:25:47
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-19 12:50, Shrek wrote:

    > Problem w tym, że większość wypadków powodują tacy wysokoświadomi
    > "jeżdzę szybko, ale bezpiecznie". Jak taki ogartnięty, to niech zachowa
    > normalny odstęp - szybciej mu zjadę i niech jedzie z bogiem.

    Jeśli bedziesz dbal o to, zeby ten odstep byl zachowany - czyli nie
    wpieprzal sie z wyprzedzaniem tak, zeby tamten musial hamowac to z
    pewnoscia odstep zachowa.

    Problem w tym, że jak sie zostawia odstep to sie takie loski wpieprzaja
    bo uznaja, że przeciez jest miejsce. A miejsca nie ma, bo jak jedziesz
    szybciej to zeby zachowac odstep musisz zwolnic - czyli wymuszaja.

    A ze im wiekszy odstep zostawiasz to loski tym bardziej uznaja, że mozna
    sie wpiepszyc to i ze wzgledu przede wszystkim na loski - tego odstepu
    wielu nie zostawia.

    Nic sie nie dzieje bez przyczyny. Niech sie nie wpieprzaja to i odstep
    bedzie. Bo nie nie ma wtedy powdu aby go nie bylo.

    --
    mk4