  • Data: 2018-08-19 16:16:32
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2018 o 14:25, mk4 pisze:

    > Jeśli bedziesz dbal o to, zeby ten odstep byl zachowany - czyli nie
    > wpieprzal sie z wyprzedzaniem tak, zeby tamten musial hamowac to z
    > pewnoscia odstep zachowa.

    Niedoczytałeś. Ja się nie wpieprzałem z wyprzedzaniem. Byłem na tym
    lewym pasie zanim wogóle pojawił się na horyzoncie. Zanim zaczniesz mnie
    też nazywać królem lewego pasa, to przeczytaj o czym pisałem. Prawy 90
    tiry - środkowy 100-110, lewy 140-150. Dość ciasno, jak to na S8 w
    Warszawie.

    > Problem w tym, że jak sie zostawia odstep to sie takie loski wpieprzaja
    > bo uznaja, że przeciez jest miejsce. A miejsca nie ma, bo jak jedziesz
    > szybciej to zeby zachowac odstep musisz zwolnic - czyli wymuszaja.

    O - fajnie, że piszesz o odstępie. Dlaczego wobec tego uważasz, że
    miałem się komuś władować w jego odstęp na środkowym pasie, bo z tyłu na
    dupie usiadł mi gość co mu 150@120 mało?

    > Nic sie nie dzieje bez przyczyny. Niech sie nie wpieprzaja to i odstep
    > bedzie. Bo nie nie ma wtedy powdu aby go nie bylo.

    Jak widać jest.

    Jeszcze raz. Zjeżdzam. Zawsze - jak mam możliwość. Nawet jadąc 200+
    wracałem zawsze na prawy, choć nic mnie nie wyprzedzało. Ale nie będę
    się łasował na sąsiedni gęsto zawalony pas, jadący o dobre 40km wolniej,
    bo jakiś palant po prostu musi 180 po miejskiej esce lecieć, bo jak nie
    to o każde 5km/h mniej mu się kutas o centymetr marszcz, a nie ma czym
    szastać:P

    Shrek