  • Data: 2018-08-19 14:41:13
    Temat: Re: Kiedy można
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-12 20:57, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > U nas kierowcy nie spodziewają się jadących lewym pasem 200+ i
    > notorycznie wyskakują takiemu poganiaczowi przed maskę. Dzisiaj na A2
    > widziałem dwa wypadki powstałe najprawdopodobniej wg takiego samego
    > schematu: niedzielny kierowca dojechał na tempomacie do tira na prawym
    > (łatwo rozpoznać takiego tempomatowego zombi - przed tirem naciska na
    > stop i wyskakuje na lewy) i postanowił go wyprzedzić bez dodawania gazu.
    > W lusterka zerkał pewnie zanim dojechał do tira - w momencie zmiany pasa
    > zajęty był wciskaniem "plusików" na tempomacie i w lusterka nie patrzył.
> [...]

    No właśnie - to czemu czemu nie walczymy z takimi wymuszaczami zombie,
    którzy maja wszystkich w dupie i wymuszają pierwszeństwo?
    Przecież oni ewidentnie nie ogarniają prowadzenia pojazdu w dostatecznym
    stopniu żeby poruszać się po drodze. A każde ich działanie to duże
    ryzyko - skoro nawet przed zmiana pasa nie upewniają się, że mogą to zrobić.

    Problem głownie jest w tych zombie.

    --
    mk4